Nowe przejecie w płatnościach. ePłatności chcą kupić PayUp

Polskie ePłatności chcą kupić PayUp za 110 mln zł. To kolejne przejęcie w ostatnim czasie.

Spółka Polskie ePłatności zawarła przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji spółki PayUp od Eurocash – napisano w komunikacie. Cena sprzedaży została ustalona na 110 mln zł, przy czym ostateczna cena sprzedaży może ulec zmianie w zależności od osiągnięcia przez PayUp uzgodnionych parametrów finansowych. Finalizacja umowy uzależniona jest m.in. od uzyskania zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Strony transakcji zawarły ponadto umowę o długoterminowej współpracy, zapewniając w ten sposób ciągłość świadczenia usług płatniczych dla Klientów Grupy Eurocash.

O zawarciu finalnego kontraktu nabycia przez Polskie ePłatności spółki PayUp Emitent poinformuje w odrębnym raporcie.

Polskie ePłatności to operator ponad 70 tys. aktywnych terminali płatniczych i obsługuje około 40 tys. klientów biznesowych w świecie offline (terminale płatnicze). Firma ostatnio stawia na rozwój oferty płatności dla operatorów e-commerce.

W lutym br. Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności przystąpiło – wraz z Alior Bankiem – do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Fundacji „Polska Bezgotówkowa”. Dzięki ich wspólnej akcji, przedsiębiorcy zyskają dostęp do bezpłatnej instalacji terminali płatniczych, a także ich bezkosztowe utrzymanie przez 12 miesięcy.

Mogą Ci się również spodobać

Amerykanie znów chcą dobrać się do skóry chińskiemu ZTE

Grupa amerykańskich senatorów złożyła projekt ustawy mogącej doprowadzić do nałożenia nowych restrykcji na chiński ...

Wyłapywał imigrantów z Meksyku, teraz pomoże Royal Navy

Startup 30-letniego milionera Palmera Luckeya pomoże brytyjskiej Marynarce Wojennej. Sztuczna Inteligencja i autonomiczne pojazdy mają ...

Zalando utrudnia zwroty. Koniec z noszeniem i niepłaceniem

Wiele sklepów internetowych ma bardzo korzystną politykę zwrotów wykraczającą daleko poza korzyści, jakie dają ...

Zakupy Polaków będą teraz bardziej inteligentne

Tradycyjni sprzedawcy w starciu z konkurencją ze strony e-commerce chętnie sięgają po nowe technologie. ...

Gry wideo ogłupiają? Polscy naukowcy: Wręcz przeciwnie

Struktura mózgu gracza różni się od mózgu osoby, która nie sięga po gry komputerowe. ...

Porażka z grafenem to tylko wierzchołek góry lodowej

Polskie firmy nie są skłonne do inwestycji w innowacje. Uciekło nam już dużo ciekawych ...