Reklama

Z przytupem ruszył sezon świąteczny w e-sklepach

Polacy tłumnie polowali na okazje w Dzień Singla w Chinach. Ale sezon rabatów dopiero się zaczyna. Sklepy mają mniej dni roboczych, więc zrobią wszystko, by przyciągnąć klientów.

Publikacja: 13.11.2018 19:14

Black Friday to najbliższa okazja do promocyjnych e-zakupów i zniżek przekraczających 50 proc.. W ty

Black Friday to najbliższa okazja do promocyjnych e-zakupów i zniżek przekraczających 50 proc.. W tym roku przypada 23 listopada.

Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg

11 listopada, gdy świętowaliśmy 100-lecie odzyskania niepodległości, zakupoholicy z całego świata ruszyli do chińskich sklepów internetowych, by skorzystać ze specjalnych ofert związanych z przypadającym tam wtedy Dniem Singla. Typowo marketingowe święto w tym roku przyniosło kolejny rekord: wydatki internetowe w 24 godziny wyniosły aż 31 mld dol., niemal 22 proc. więcej niż rok temu.

W sukcesie tym mieli udział także Polacy – z badania Gemius/PBI dla „Rzeczpospolitej” wynika, że na najpopularniejszym chińskim serwisie handlowym, czyli AliExpress, tego dnia okazji cenowych szukało aż 1,4 mln Polaków. Wielu zaczęło dużo wcześniej, bo sprzedawcy wystartowali z tzw. przedsprzedażą nawet tydzień przed wydarzeniem.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama