Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 22:39 Publikacja: 13.11.2018 19:14
Black Friday to najbliższa okazja do promocyjnych e-zakupów i zniżek przekraczających 50 proc.. W tym roku przypada 23 listopada.
Foto: Chris Ratcliffe/Bloomberg
11 listopada, gdy świętowaliśmy 100-lecie odzyskania niepodległości, zakupoholicy z całego świata ruszyli do chińskich sklepów internetowych, by skorzystać ze specjalnych ofert związanych z przypadającym tam wtedy Dniem Singla. Typowo marketingowe święto w tym roku przyniosło kolejny rekord: wydatki internetowe w 24 godziny wyniosły aż 31 mld dol., niemal 22 proc. więcej niż rok temu.
W sukcesie tym mieli udział także Polacy – z badania Gemius/PBI dla „Rzeczpospolitej” wynika, że na najpopularniejszym chińskim serwisie handlowym, czyli AliExpress, tego dnia okazji cenowych szukało aż 1,4 mln Polaków. Wielu zaczęło dużo wcześniej, bo sprzedawcy wystartowali z tzw. przedsprzedażą nawet tydzień przed wydarzeniem.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Platforma radiologiczna połączy lekarzy z AI, a wszystko z poziomu przeglądarki. Cel? Szybka i precyzyjna diagno...
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas