Firma już produkuje ok. 20 własnych programów, rozmawia też o pozyskaniu licencji na produkcje innych koncernów.

To oczywiście uderzenie w potęgę Netfliksa, ale taki ruch może namieszać też w strategii Amazona z jego ofertą. Do tego w 2019 r. ma w planach swoją ofertę do własnego serwisu streamingowego przenieść Disneya, co może uderzyć rywali o tyle, że stracą prawa do wielu produkcji tego rozrywkowego potentata jak „Gwiezdne wojny” czy wiele filmów o superbohaterach, nie mówiąc już o klasykach dla dzieci.

CZYTAJ TAKŻE: To będzie wielka bitwa. Disney Plus i Rakuten.TV uderzą w Netfliksa

Ogromny sukces Netfliksa tak rozpala wyobraźnię, że wszyscy chcą teraz zajmować się streamingiem. Netflix ma już według ostatnich danych ponad 148,5 mln użytkowników, a w ostatnim kwartale pozyskał ich ponad 11 mln. Choć Apple już sparzył się na rynku streamingu muzyki i jego serwis jest znacznie mniejszy niż konkurencyjny Spotify, to jednak koncern nadal chce iść w kierunku płatnych treści, a nie tylko bazować na sprzedaży sprzętu.