Aktualizacja: 09.05.2025 13:32 Publikacja: 05.02.2019 14:06
Foto: Bloomberg
Firma już produkuje ok. 20 własnych programów, rozmawia też o pozyskaniu licencji na produkcje innych koncernów.
To oczywiście uderzenie w potęgę Netfliksa, ale taki ruch może namieszać też w strategii Amazona z jego ofertą. Do tego w 2019 r. ma w planach swoją ofertę do własnego serwisu streamingowego przenieść Disneya, co może uderzyć rywali o tyle, że stracą prawa do wielu produkcji tego rozrywkowego potentata jak „Gwiezdne wojny” czy wiele filmów o superbohaterach, nie mówiąc już o klasykach dla dzieci.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas