Amazon kończy z zamówieniami z guzików Dash

Bloomberg

Dash był jednym z symboli rewolucji zakupowej Amazon, ale firma ku powszechnemu zaskoczeniu z tej opcji się wycofuje.

Model był prosty – przycisk na magnesie umieszczony np. na lodówce pozwalał po każdorazowym naciśnięciu na złożenie zamówienia tego samego, często kupowanego produktu bez potrzeby na otwieranie strony i przechodzenia do sklepu. Ta opcja miała usprawnić kupowanie kategorii często i regularnie zamawianych do domu jak pieluchy dla dzieci, karma dla zwierząt, mleko, proszek do prania czy inne pozycje.

CZYTAJ TAKŻE: Amazon dostarczy przesyłkę do bagażnika twojego auta

System Dash się bardzo rozwijał, stał się dla Amazona jednym ze znaków rozpoznawczych jego rewolucji w robieniu zakupów, ale już w lutym firma zaczęła sygnalizować zmianę podejścia zaznaczając, że będzie wspierać model Dash do chwili, kiedy będzie on popularny wśród klientów.

CZYTAJ TAKŻE: Amazon idzie w gry i stawia na Tolkiena

Teraz jednak, jak podał CNET, Amazon ma wspierać Dash tylko do końca sierpnia, ponieważ znacząco spadła liczba klientów składających zamówienia za jego pośrednictwem. System został wprowadzony przez Amazon w 2015 r. Gospodarstwo domowe miało wybierać pięć najczęściej i regularnie kupowanych pozycji, aby automatycznie składać na nie szybkie zamówienia. Teraz Amazon twierdzi, że podobne udogodnienie można uzyskać korzystając z głosowego asystenta Alexa.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Twitter szykuje wielki odsiew użytkowników. Uważaj, bo stracisz konto

Użytkownicy Twittera, którzy od dłuższego czasu nie używali swoich kont, mają dwa tygodnie na ...

Apple pokazało nowe gadżety. Jest iPhone 11

Apple Special to od lat najważniejsza impreza dla fanów urządzeń spod loga nadgryzionego jabłka. ...

Raport NASK: Hakerzy będą coraz groźniejsi

Im biznes czy administracja będą częściej korzystać z internetu, tym łatwiej mogą się zetknąć ...

Gry w modzie. Dobry debiut Moonlita na NewConnect

Krakowski deweloper gier Moonlit, powiązany kapitałowo z PlayWay, wszedł na mały parkiet GPW jako ...

Polacy bardziej niż inni obawiają się robotów

W Polsce aż 20 proc. stanowisk może zostać zastąpionych przez roboty i proces automatyzacji. ...

Instagram szykuje rewolucję

Choć dla wielu liczba polubień ich zdjęcia stanowi niemal kwintesencję istnienia, to Instagram rozważa ...