Reklama
Rozwiń

Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Polska to dla nas pewnego rodzaju brama do innych rynków europejskich, widzimy tu wielki potencjał. Usprawnienia w systemie dostaw przesyłek to jeden z naszych priorytetów – mówi Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Publikacja: 12.08.2019 21:00

Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Foto: mat. pras.

Wasza firma niechętnie dzieli się informacjami na temat skali swojej działalności w Polsce, ale czy możemy się dowiedzieć, jak wielu Polaków kupuje za pośrednictwem serwisu AliExpress?

Jesteśmy częścią globalnej grupy notowanej na giełdzie, co wiąże się z określonymi ograniczeniami, jak choćby brakiem możliwości podawania danych odnośnie do konkretnych rynków, np. obrotów czy liczby klientów. Niemniej mogę potwierdzić, że z punktu widzenia AliExpress Polska jest w grupie kluczowych rynków, na których nasze operacje rozwijają się najszybciej. Mówimy nie tylko o ujęciu europejskim, ale globalnym – nasza działalność rozwija się tu bardzo szybko.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama