Netflix ujawnił swój najpopularniejszy serial wszechczasów

Na planie trzeciej części serialu "Strange things"
mat. pras.

Serwis streamingowy zdradził, że największy sukces ze wszystkich jego produkcji bezdyskusyjnie osiągnął trzeci sezon serialu „Stranger Things”.

Netflix opublikował dane o największych premierach ostatnich miesięcy wraz z ostatnimi wynikami kwartalnymi. Jak się okazało, wśród nich znalazła się absolutna perełka, która zgromadziła jak dotąd największą oglądalność w tym popularnym serwisie filmowym.

CZYTAJ TAKŻE: Stranger Things 3 z najlepszą premierą w historii Netfliksa

Jest to najnowszy, trzeci sezon serialu „Stranger Things”, który zadebiutował 4 lipca tego roku. W pierwszych czterech tygodniach od premiery obejrzeli go właściciele 64 mln kont na Netfliksie (faktyczna liczba widzów była więc dużo większa, bo z jednego konta często korzystają całe rodziny).

Akcja serialu rozgrywa się w latach. 80 ubiegłego wieku i opowiada o przygodach nastolatków, którzy muszą zmierzyć się z paranormalnymi zjawiskami w swoim mieście. Produkcja zaliczana do gatunku horror science-fiction i przyciąga zarówno młodszych, jak i starszych widzów, co mogło zaważyć na tak wielkim sukcesie. W przygotowaniu jest już czwarty sezon serialu.

CZYTAJ TAKŻE: Boom na płatne serwisy z serialami. Netflix i Cyfrowy Polsat Go na czele

Dużą popularnością cieszy się także nowy film „Wysoka dziewczyna” z Sabriną Carpenter, który w pierwszych 28 dniach od premiery został wyświetlony 41 mln razy, a także serial „Niewiarygodne”, który w tym samym czasie obejrzeli użytkownicy 32 mln kont.

Netflix jednocześnie pochwalił się swoimi wynikami za trzeci kwartał, które przebiły oczekiwania analityków. Przychody giganta streamingowego sięgnęły 5,24 mld dol. – aż o 31 proc. więcej niż w tym samym okresie rok temu. Zysk wyniósł natomiast 1,47 dol. na akcję, kiedy analitycy spodziewali się niższego wyniku w wysokości 1,05 dol. na akcję.

CZYTAJ TAKŻE: Serial oparty na „Władcy Pierścieni” będzie najdroższym w historii

Co ciekawe, do tak świetnego wyniku przyczyniła się rosnąca oglądalność na całym świecie – poza rodzimym rynkiem Netfliksa. W Stanach Zjednoczonych liczba nowych płatnych subskrybentów wzrosła w trzecim kwartale o 500 tys., co było znacznie mniejszą liczbą od spodziewanych 800 tys. Tymczasem na rynkach zagranicznych serwis zyskał 6,3 mln nowych użytkowników, co przebiło oczekiwanie 6,2 mln.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rosja: internet za darmo w czasie zarazy

Operatorzy komórkowi w Rosji nie będą co najmniej do maja ograniczać rodakom dostępu do ...

(Wielo)cyfrowa cena bezpieczeństwa

Świetne relacje z Ameryką to jeden z filarów naszego bezpieczeństwa i gospodarki. Płacimy jednak ...

Sponsor Donalda Trumpa chce się pozbyć prezesa Twittera

Jeden z najzamożniejszych sponsorów prezydenta Donalda Trumpa i Partii Republikańskiej kupił „znaczący” pakiet akcji ...

Apple odwołało premierę filmu „Bankier”. W tle zarzuty o molestowanie

To miało być duże wydarzenie. Nowy film wyprodukowany przez Apple, specjalnie dla nowego serwisu ...

Notowania Twittera spadają po zbanowaniu Trumpa

Decyzja Twittera o zawieszeniu konta Donalda Trumpa dała inwestorom argument do sprzedaży akcji. W ...

Folia za trzy funty pokonała samsunga

Mieszkanka Castleford w Wielkiej Brytanii odkryła, że kosztująca niecałe 3 funty folia ochronna do ...