Netflix ujawnił swój najpopularniejszy serial wszechczasów

Na planie trzeciej części serialu "Strange things"
mat. pras.

Serwis streamingowy zdradził, że największy sukces ze wszystkich jego produkcji bezdyskusyjnie osiągnął trzeci sezon serialu „Stranger Things”.

Netflix opublikował dane o największych premierach ostatnich miesięcy wraz z ostatnimi wynikami kwartalnymi. Jak się okazało, wśród nich znalazła się absolutna perełka, która zgromadziła jak dotąd największą oglądalność w tym popularnym serwisie filmowym.

CZYTAJ TAKŻE: Stranger Things 3 z najlepszą premierą w historii Netfliksa

Jest to najnowszy, trzeci sezon serialu „Stranger Things”, który zadebiutował 4 lipca tego roku. W pierwszych czterech tygodniach od premiery obejrzeli go właściciele 64 mln kont na Netfliksie (faktyczna liczba widzów była więc dużo większa, bo z jednego konta często korzystają całe rodziny).

Akcja serialu rozgrywa się w latach. 80 ubiegłego wieku i opowiada o przygodach nastolatków, którzy muszą zmierzyć się z paranormalnymi zjawiskami w swoim mieście. Produkcja zaliczana do gatunku horror science-fiction i przyciąga zarówno młodszych, jak i starszych widzów, co mogło zaważyć na tak wielkim sukcesie. W przygotowaniu jest już czwarty sezon serialu.

CZYTAJ TAKŻE: Boom na płatne serwisy z serialami. Netflix i Cyfrowy Polsat Go na czele

Dużą popularnością cieszy się także nowy film „Wysoka dziewczyna” z Sabriną Carpenter, który w pierwszych 28 dniach od premiery został wyświetlony 41 mln razy, a także serial „Niewiarygodne”, który w tym samym czasie obejrzeli użytkownicy 32 mln kont.

Netflix jednocześnie pochwalił się swoimi wynikami za trzeci kwartał, które przebiły oczekiwania analityków. Przychody giganta streamingowego sięgnęły 5,24 mld dol. – aż o 31 proc. więcej niż w tym samym okresie rok temu. Zysk wyniósł natomiast 1,47 dol. na akcję, kiedy analitycy spodziewali się niższego wyniku w wysokości 1,05 dol. na akcję.

CZYTAJ TAKŻE: Serial oparty na „Władcy Pierścieni” będzie najdroższym w historii

Co ciekawe, do tak świetnego wyniku przyczyniła się rosnąca oglądalność na całym świecie – poza rodzimym rynkiem Netfliksa. W Stanach Zjednoczonych liczba nowych płatnych subskrybentów wzrosła w trzecim kwartale o 500 tys., co było znacznie mniejszą liczbą od spodziewanych 800 tys. Tymczasem na rynkach zagranicznych serwis zyskał 6,3 mln nowych użytkowników, co przebiło oczekiwanie 6,2 mln.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Czas na transseksualne emotikony

Paleta emotek, jakie wykorzystujemy w SMS-ach, tweetach, czy w innych komunikatorach i serwisach społecznościowych, ...

Dane pół miliarda gości Marriotta w rękach hakerów

Cyberprzestępcy włamali się do bazy danych gości sieci Starwood Hotel, należącej do Marriott International. ...

10 lat więzienia za cyberatak w USA

34-letni mieszkaniec Massachusetts został skazany na 10 lat więzienia za zaatakowanie sieci komputerowej szpitala ...

Lek na samotność. Robot przytuli, pogłaszcze, porozmawia

Inteligentne urządzenia już nie tylko mają pomagać w wykonywaniu pewnych czynności, ale wręcz zastępować ...

Restauratorzy liczą zyski. Dzięki platformom online

Internetowe serwisy do zamawiania posiłków to dla wielu firm żyła złota. Okazuje się, że ...