Netflix ujawnił swój najpopularniejszy serial wszechczasów

Na planie trzeciej części serialu "Strange things"
mat. pras.

Serwis streamingowy zdradził, że największy sukces ze wszystkich jego produkcji bezdyskusyjnie osiągnął trzeci sezon serialu „Stranger Things”.

Netflix opublikował dane o największych premierach ostatnich miesięcy wraz z ostatnimi wynikami kwartalnymi. Jak się okazało, wśród nich znalazła się absolutna perełka, która zgromadziła jak dotąd największą oglądalność w tym popularnym serwisie filmowym.

CZYTAJ TAKŻE: Stranger Things 3 z najlepszą premierą w historii Netfliksa

Jest to najnowszy, trzeci sezon serialu „Stranger Things”, który zadebiutował 4 lipca tego roku. W pierwszych czterech tygodniach od premiery obejrzeli go właściciele 64 mln kont na Netfliksie (faktyczna liczba widzów była więc dużo większa, bo z jednego konta często korzystają całe rodziny).

Akcja serialu rozgrywa się w latach. 80 ubiegłego wieku i opowiada o przygodach nastolatków, którzy muszą zmierzyć się z paranormalnymi zjawiskami w swoim mieście. Produkcja zaliczana do gatunku horror science-fiction i przyciąga zarówno młodszych, jak i starszych widzów, co mogło zaważyć na tak wielkim sukcesie. W przygotowaniu jest już czwarty sezon serialu.

CZYTAJ TAKŻE: Boom na płatne serwisy z serialami. Netflix i Cyfrowy Polsat Go na czele

Dużą popularnością cieszy się także nowy film „Wysoka dziewczyna” z Sabriną Carpenter, który w pierwszych 28 dniach od premiery został wyświetlony 41 mln razy, a także serial „Niewiarygodne”, który w tym samym czasie obejrzeli użytkownicy 32 mln kont.

Netflix jednocześnie pochwalił się swoimi wynikami za trzeci kwartał, które przebiły oczekiwania analityków. Przychody giganta streamingowego sięgnęły 5,24 mld dol. – aż o 31 proc. więcej niż w tym samym okresie rok temu. Zysk wyniósł natomiast 1,47 dol. na akcję, kiedy analitycy spodziewali się niższego wyniku w wysokości 1,05 dol. na akcję.

CZYTAJ TAKŻE: Serial oparty na „Władcy Pierścieni” będzie najdroższym w historii

Co ciekawe, do tak świetnego wyniku przyczyniła się rosnąca oglądalność na całym świecie – poza rodzimym rynkiem Netfliksa. W Stanach Zjednoczonych liczba nowych płatnych subskrybentów wzrosła w trzecim kwartale o 500 tys., co było znacznie mniejszą liczbą od spodziewanych 800 tys. Tymczasem na rynkach zagranicznych serwis zyskał 6,3 mln nowych użytkowników, co przebiło oczekiwanie 6,2 mln.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Pierwszy weekend z multipleksami za nami. Widzowie nie dopisali

Za grupą Multikino pierwszy weekend wznowionej działalności kin wielosalowych w Polsce. Boomu nie było. ...

Twórcy Skype`a wyprą kurierów. Roboty wyjechały na ulice

Kalifornijski startup Starship Technologies uruchomił już masowe usługi dostarczania zakupów przez autonomiczne roboty w ...

Facebook tworzy zaskakującą grę VR. Będziesz miał avatara

Dyrektor generalny Facebooka Mark Zuckerberg zapowiedział nowy projekt z zakresu wirtualnej rzeczywistości – Facebook ...

Szef rozpozna emocje pracownika dzięki AI

Biznes sięga po sztuczną inteligencję (AI), która będzie w stanie określać, a nawet przewidywać ...

Internet smakuje restauracjom

Już co piąta restauracja oferuje dostawy do domu czy biura posiłku zamówionego przez sieć. ...

Najwięksi ekscentrycy Doliny Krzemowej

Prezesi startupów i twórcy nowatorskich rozwiązań to bardzo dziwni ludzie. Często ich zachowanie jest ...