Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 07:28 Publikacja: 02.01.2020 14:07
Foto: Youtube
Średnio 4,96 mln osób oglądało „Sylwester marzeń z Dwójką” w TVP2. „Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zgromadziła średnio 2,19 mln widzów, a „Warszawa – Stolica Sylwestra 2019” 1,44 mln oglądających TVN. To dane telemetryczne Nielsen Audience Measurement, które serwis Wirtualne Media otrzymał od Telewizji Polskiej w Nowy Rok.
CZYTAJ TAKŻE: Płatna telewizja to strata pieniędzy?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas