Allegro rzuca wyzwanie Facebookowi. Rusza serwis społecznościowy

Fotorzepa, Jerzy Dudek

Platforma handlowa uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców, zapowiadane kilka miesięcy temu Allegro Gadane

Na serwisie kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami

Firma podaje, iż jest jedną z pierwszych w Polsce, która posiada serwis społecznościowy, w którym klienci mogą swobodnie komunikować się ze sobą. Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy – serwis powstał dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.

– Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą – mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro. – Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu – dodaje.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook obraził wulgarnie prezydenta Chin? „Błąd tłumacza”

W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Ciekawym rozwiązaniem jest system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum – startując od poziomu Nowicjusza. W serwisie nie zabrakło też rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji – oznaczenie “W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową – lub jeżeli chce po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

YouTube pomylił walki robotów z walkami zwierząt. I usunął filmy

Fani walk robotów mogli poczuć się urażeni postępowaniem popularnej platformy YouTube. Na skutek błędu ...

Startup zbankrutował. Loty na Marsa odwołane

Brytyjska firma, która miała ambicję wysłać – w jedną stronę – setki osób zainteresowanych ...

Kolejna ofiara Fortnite’a. Ogromne zwolnienia pracowników

Jeden z największych producentów gier wideo, Blizzard, ogłosił plany zwolnienia 8 proc. pracowników spośród ...

Chińskie naklejki rozbroiły sztuczną inteligencję Tesli

Przeprowadzenie ataku mającego na celu zmylenie sztucznej inteligencji okazuje się łatwiejsze niż można byłoby ...

Zbankrutowała znana polska firma z branży elektroniki użytkowej

Goclever, marka kojarzona zwłaszcza z tanimi smartfonami i elektronicznymi gadżetami, sprzedawanymi choćby w sieci ...

Kwalifikowany podpis elektroniczny niezgodny z RODO

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych wystąpił do Ministra Cyfryzacji o zmianę przepisów, które dostosują ...