Allegro rzuca wyzwanie Facebookowi. Rusza serwis społecznościowy

Platforma handlowa uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców, zapowiadane kilka miesięcy temu Allegro Gadane

Publikacja: 22.01.2020 14:04

Allegro rzuca wyzwanie Facebookowi. Rusza serwis społecznościowy

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Na serwisie kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami

Firma podaje, iż jest jedną z pierwszych w Polsce, która posiada serwis społecznościowy, w którym klienci mogą swobodnie komunikować się ze sobą. Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy – serwis powstał dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.

– Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą – mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro. – Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu – dodaje.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook obraził wulgarnie prezydenta Chin? „Błąd tłumacza”

W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Ciekawym rozwiązaniem jest system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum – startując od poziomu Nowicjusza. W serwisie nie zabrakło też rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji – oznaczenie “W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową – lub jeżeli chce po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Na serwisie kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami

Pozostało 86% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes Ludzie Startupy
Klikasz i kupujesz to, co widzisz w TV. Pomoże polska sztuczna inteligencja
Biznes Ludzie Startupy
Polacy radykalnie wydłużyli świeżość żywności. Technologia z Torunia trafi do USA
Biznes Ludzie Startupy
To ona wyszuka przyszłe gwiazdy futbolu. Kluby stawiają na sztuczną inteligencję
Biznes Ludzie Startupy
Polska sztuczna inteligencja rozpozna bakterie. Wystarczy pokazać jej zdjęcie
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biznes Ludzie Startupy
Polski król nanodruku chce podbić USA. Jeden z kilku graczy na świecie