Przełom w reklamach online. W tym roku kampanie wesprze AI

W Polsce wydatki na internet już przekroczyły te na telewizję. Wśród mediów, które osiągnęły najsilniejszą pozycję na rynku, są amerykańscy giganci Google i Facebook – wynika z raportu interaktywnie.com.

Publikacja: 11.02.2020 13:56

Przełom w reklamach online. W tym roku kampanie wesprze AI

Foto: Adobe Stock

W ciągu najbliższego roku aż 84 proc. marketingowców planuje zwiększyć inwestycje w reklamę wideo w internecie, 70 proc. zamierza zwiększyć wydatki na media społecznościowe, a 63 proc. decyduje się na podniesienie kwot wydatków na podcasty – wynika z badania „Getting Media Right: Marketing in Motion”.

Narastająco w trakcie trzech kwartałów 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o prawie 380 mln zł względem porównywalnego okresu w 2018 r. Ich całkowita wartość osiągnęła 3,5 mld zł, co rok do roku oznacza 12-proc. wzrost. Dlaczego firmy inwestują w reklamę online?

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem