Reklama
Rozwiń

Przełom w reklamach online. W tym roku kampanie wesprze AI

W Polsce wydatki na internet już przekroczyły te na telewizję. Wśród mediów, które osiągnęły najsilniejszą pozycję na rynku, są amerykańscy giganci Google i Facebook – wynika z raportu interaktywnie.com.

Publikacja: 11.02.2020 13:56

Przełom w reklamach online. W tym roku kampanie wesprze AI

Foto: Adobe Stock

W ciągu najbliższego roku aż 84 proc. marketingowców planuje zwiększyć inwestycje w reklamę wideo w internecie, 70 proc. zamierza zwiększyć wydatki na media społecznościowe, a 63 proc. decyduje się na podniesienie kwot wydatków na podcasty – wynika z badania „Getting Media Right: Marketing in Motion”.

Narastająco w trakcie trzech kwartałów 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o prawie 380 mln zł względem porównywalnego okresu w 2018 r. Ich całkowita wartość osiągnęła 3,5 mld zł, co rok do roku oznacza 12-proc. wzrost. Dlaczego firmy inwestują w reklamę online?

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły