Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 09:28 Publikacja: 11.02.2020 13:56
Foto: Adobe Stock
W ciągu najbliższego roku aż 84 proc. marketingowców planuje zwiększyć inwestycje w reklamę wideo w internecie, 70 proc. zamierza zwiększyć wydatki na media społecznościowe, a 63 proc. decyduje się na podniesienie kwot wydatków na podcasty – wynika z badania „Getting Media Right: Marketing in Motion”.
Narastająco w trakcie trzech kwartałów 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o prawie 380 mln zł względem porównywalnego okresu w 2018 r. Ich całkowita wartość osiągnęła 3,5 mld zł, co rok do roku oznacza 12-proc. wzrost. Dlaczego firmy inwestują w reklamę online?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas