Netflix ma już 200 mln subskrybentów. Pomógł koronawirus i seriale

Netflix z przytupem zakończył 2020 r. W IV kwartale najpopularniejszy serwis streamingowy pozyskał 8,5 mln nowych subskrybentów, dzięki czemu liczba klientów przekroczyła po raz pierwszy w historii barierę 200 mln.

Publikacja: 20.01.2021 11:25

„Gambit królowej” był najchętniej oglądanym serialem Netfliksa

„Gambit królowej” był najchętniej oglądanym serialem Netfliksa

Foto: Netflix

Wynik za IV kwartał okazał się być o wiele lepszy od prognoz. Analitycy szacowali, że spółka pozyska 6,47 mln nowych subskrypcji, jednak udało się przebić prognozy o ponad 30 proc. Pozytywnie na przyrost subskrypcji wpłynęła kolejna fala pandemii, bowiem ludzie pozostający w domach chętnie korzystali z usług Netflixa.

CZYTAJ TAKŻE: Netflix się ugiął. Zapłaci podatki w Wielkiej Brytanii

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt