Nie tylko Ekipa. Kim są internetowe gwiazdy i ile zarabiają?

Celebryci z Instagrama, YouTube’a czy TikToka na kontraktach z markami zarabiają jak znani aktorzy czy piosenkarze.

Publikacja: 04.05.2021 10:35

Rezi czy Ekipa to absolutna czołówka rodzimych internetowych influencerów.
W sieci mają
po kilka mil

Rezi czy Ekipa to absolutna czołówka rodzimych internetowych influencerów. W sieci mają po kilka milionów obserwujących, a na imprezach na żywo ogląda ich (tak jak w 2019 r. w krakowskiej Tauron Arenie) nawet ponad 20 tys. fanów

Foto: prasgethero

Influencerzy z sieci już od paru lat skutecznie zdobywają atencję młodszej części społeczeństwa, która stroni od tradycyjnych mediów, jak gazety, radio czy telewizja. Internet wykreował nowe autorytety dla pokolenia nastolatków. To dlatego ze sklepów szybko znikają lody Koral – nie te reklamowane kiedyś przez Marylę Rodowicz, lecz youtuberową Ekipę.

Pandemia tylko wzmocniła nowe zjawisko i siłę tzw. influencer marketingu. Największe firmy biją się dziś o to, by właśnie ich produkty w internecie promowały gwiazdy pokroju Karola „Friza” Wiśniewskiego, Tromby czy Wersowy z Ekipy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma pomoże pozyskać kluczowy surowiec. Wielka nadzieja medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Polacy ze Szkocji rewolucjonizują produkcję mięsa. Nowa alternatywa dla żywych zwierząt
Biznes Ludzie Startupy
Polacy oswoją DeepSeeka. Dodadzą mocy korporacjom w USA i Azji
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Biznes Ludzie Startupy
Kelner czy bot? Dzięki AI polska firma odmienia gastronomię