Telezakupy wracają do Polski w wielkim stylu

Zaczęło się w Azji, ale transmisje, podczas których sprzedawane są najróżniejsze produkty, podbijają kolejne rynki, także Polski. Takie rozwiązanie testuje Allegro.

Publikacja: 01.06.2021 00:57

Transmisje sprzedażowe to obecnie jeden
z głównych rynkowych trendów

Transmisje sprzedażowe to obecnie jeden z głównych rynkowych trendów

Foto: Qilai Shen/Bloomberg

LiveStreaming tryumfy świeci w Chinach. Miesiąc temu znana influencerka Viya w kilka minut sprzedała produkty trzech marek jednej firmy za 1 mln euro. Z kolei Yin Shihang zapowiedział milionom swoich fanów, iż podczas transmisji mogą spodziewać się wielkiego wydarzenia – w domyśle oświadczyn – jednak kilkugodzinna sesja przerodziła się w niekończący się seans sprzedażowy. Promowane przez niego marki miały sprzedać towary za miliony, ale jednocześnie wpłynęło 23 tys. skarg od rozgoryczonych widzów, którzy poczuli się oszukani.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem