Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.09.2025 17:14 Publikacja: 01.06.2021 00:57
Transmisje sprzedażowe to obecnie jeden z głównych rynkowych trendów
Foto: Qilai Shen/Bloomberg
LiveStreaming tryumfy świeci w Chinach. Miesiąc temu znana influencerka Viya w kilka minut sprzedała produkty trzech marek jednej firmy za 1 mln euro. Z kolei Yin Shihang zapowiedział milionom swoich fanów, iż podczas transmisji mogą spodziewać się wielkiego wydarzenia – w domyśle oświadczyn – jednak kilkugodzinna sesja przerodziła się w niekończący się seans sprzedażowy. Promowane przez niego marki miały sprzedać towary za miliony, ale jednocześnie wpłynęło 23 tys. skarg od rozgoryczonych widzów, którzy poczuli się oszukani.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polscy absolwenci Uniwersytetu Cambridge stworzyli agenta AI, po który sięgają zespoły banków inwestycyjnych i f...
Albania powołuje wirtualną minister odpowiedzialną za nadzór nad przetargami, a w Polsce start-up Anny Budzanows...
Studenci z Polski stworzyli nowatorskie rozwiązanie, inteligentną opaskę, która pozwala na monitorowanie paramet...
Polski start-up APS zapewni ochronę granic NATO – zawarł serię porozumień, które zwiększą bezpieczeństwo przestr...
Huawei Digital Power jako pierwszy na świecie uzyskał od TÜV Rheinland certyfikat bezpieczeństwa magazynów energ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas