Reklama
Rozwiń

Aplikacje fryzjerskie stają się polskim hitem

Po globalnym sukcesie Booksy powstaje kolejny produkt dla sektora, czyli Wpadaj.pl. Rozpoczyna od rynku fryzjersko-kosmetycznego, choć ma znacznie szersze plany – sport, gastronomię i inne dziedziny wymagające umawiania wizyt.

Publikacja: 21.06.2021 10:20

Z aplikacji Wpadaj.pl korzysta 1,4 tys. salonów health & beauty

Z aplikacji Wpadaj.pl korzysta 1,4 tys. salonów health & beauty

Foto: Dragana Gordic – shutterstock

W Polsce ok. 100 tys. firm określa swoją działalność jako świadczenie usług fryzjerskich czy kosmetycznych. Choć pandemia z pewnością spowodowała ogromne spadki w sektorze, to można oczekiwać pojawienia się nowych. Stąd nie dziwi wielki międzynarodowy sukces Booksy, które jako pierwsze pośredniczyło w umawianiu wizyt w tego rodzaju placówkach.

CZYTAJ TAKŻE: Polski Booksy podbija świat. Rekordowe wsparcie od Amerykanów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły