Polsat chce usłonecznić Polskę. Nowa usługa w sklepach Plusa i Cyfrowego Polsatu

Pod marką Esoleo spółki z grupy Zygmunta Solorza zaczęły sprzedaż instalacji fotowoltaicznych w modelu od A do Z.  Sklepy Plusa i Cyfrowego Polsatu poszerzają ofertę o nową usługę.

Publikacja: 21.07.2020 14:21

Polsat chce usłonecznić Polskę. Nowa usługa w sklepach Plusa i Cyfrowego Polsatu

Foto: Adobe Stock

– Chcemy usłonecznić Polskę – zapowiada Maciej Stec wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu operatora sieci Plus w komunikacie prasowym rozesłanym przez te firmy dziś do mediów. Tak tłumaczy start usług polegającej na projektowaniu, budowie i wsparciu w pozyskaniu dotacji z programu Mój Prąd (Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska) i finansowania bankowego systemów fotowoltaicznych.

Grupa Cyfrowy Polsat kilka miesięcy temu przejęła specjalizującą się w tym spółkę Alledo i właśnie zaczyna promować jej usługi pod marką Esoleo.

Polsat oferuje systemy zbudowane z komponentów dostarczonych przez Huawei (falowniki ) i Talesun (panele).

Czytaj także: Cyfrowy Polsat chce kupić akcje polskiego giganta IT. W tle Huawei

 Nie informuje jaki jest koszt instalacji, ale policzył, że gospodarstwo domowe wydające na prąd 250 zł miesięcznie w ciągu kilkunastu lat może zaoszczędzić 100 tys. zł.  Jak zaznacza Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu, kwota ta jest orientacyjna.

Na ulotce informującej o usługach podano, iż wyliczenie to dotyczy 256 miesięcy przy założeniu, że roczna inflacja cen energii wyniesie w tym okresie 5 proc., cena energii elektrycznej w taryfie G wynosi obecni 650 zł za 1 MWh oraz przy założeniu, że konsument wybierze instalację o przykładowej wartości 25 tys. zł, otrzyma 5 tys. zł dotacji i 3,4 tys. zł ulgi podatkowej przy progu podatkowym 17 proc.

„Całość inwestycji realizowana jest „pod klucz” łącznie z przygotowaniem za klienta niezbędnych dokumentów oraz zgłoszeniem do sieci energetycznej. W ramach współpracy z Esoleo,  klient może też otrzymać kredyt na inwestycję w ramach specjalnych ofert banków” – zapewnia grupa Zygmunta Solorza.

Cyfrowy Polsat wydał w styczniu br. 6,9 mln zł na 51,25 proc. udziałów w Alledo i spółkach zależnych Alledo Express, Alledo Parts i Alledo Setup. W I kwartale br. przychody grupy z tytułu konsolidacji Alledo wynosiły 3,1 mln zł, a strata netto 0,5 mln zł.

– Chcemy usłonecznić Polskę – zapowiada Maciej Stec wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu operatora sieci Plus w komunikacie prasowym rozesłanym przez te firmy dziś do mediów. Tak tłumaczy start usług polegającej na projektowaniu, budowie i wsparciu w pozyskaniu dotacji z programu Mój Prąd (Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska) i finansowania bankowego systemów fotowoltaicznych.

Grupa Cyfrowy Polsat kilka miesięcy temu przejęła specjalizującą się w tym spółkę Alledo i właśnie zaczyna promować jej usługi pod marką Esoleo.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Cyfrowa
Cyfryzacja przemysłu wymaga od firm strategicznego podejścia
Cyfrowa
Kierunek: inteligentne technologie budynkowe
Materiał Promocyjny
Wielka wyspa dla ptaków
Cyfrowa
7 rzeczy o marketingu, których dowiesz się podczas INFOSHARE 2023
Globalne Interesy
Wojna informacyjna z Rosją poprzez... opiniowanie restauracji. Pomysł Anonymous
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO