Reklama
Rozwiń
Reklama

Duńczycy kupują polską platformę Showroom

Czołowy e-sklep z rodzimymi markami odzieżowymi został kupiony przez duńskie Miinto.

Publikacja: 07.03.2019 14:39

Duńczycy kupują polską platformę Showroom

Foto: bloomberg

Miinto to europejska platforma skupiająca ponad 1,8 tys. marek i butików modowych. Działa w modelu marketplace – nie posiada własnych produktów ani magazynów. Polski Showroom to największy sklep z lokalną modą, oferujący kilkuset najlepszych polskich marek. Inwestorem strategicznym polskiej platformy byłą niemiecka grupa Burda.

W efekcie transakcji niedługo do oferty Showroom dołączą setki niedostępnych dotychczas skandynawskich marek, a projektanci współpracujący z platformą zyskają możliwość wejścia na aż sześć nowych rynków w Europie Zachodniej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama