Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 10:59 Publikacja: 28.09.2021 14:10
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z najnowszej fali badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” oznacza to wzrost rdr o 4 pkt. proc.
Kolejny rok wzrostu odsetka kupujących może wiązać się z pandemią COVID-19 i towarzyszącymi jej ograniczeniami w handlu tradycyjnym. 30 proc. e-konsumentów kupuje w sieci więcej produktów, a 33 proc. robi zakupy przez internet częściej. Dla 13 proc. badanych online stał się kanałem pierwszego wyboru przy poszukiwaniu różnych produktów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards – wydarzenia, które nie tyl...
9,5 miliona utraconych wizyt miesięcznie. 104 tysiące stron bez ruchu. Content marketing w e-commerce generuje k...
Nuro, autonomiczny start-up zajmujący się dostawami zakupów za pomocą robotycznych pojazdów, poinformował, że zw...
Pudełka, w których w przyszłości będą dostarczane np. zakupy internetowe, mają być zupełnie inne niż dzisiaj. Ek...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać e-zakupy. T...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas