Aktualizacja: 11.05.2025 14:28 Publikacja: 28.09.2021 14:10
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z najnowszej fali badania „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” oznacza to wzrost rdr o 4 pkt. proc.
Kolejny rok wzrostu odsetka kupujących może wiązać się z pandemią COVID-19 i towarzyszącymi jej ograniczeniami w handlu tradycyjnym. 30 proc. e-konsumentów kupuje w sieci więcej produktów, a 33 proc. robi zakupy przez internet częściej. Dla 13 proc. badanych online stał się kanałem pierwszego wyboru przy poszukiwaniu różnych produktów.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Nuro, autonomiczny start-up zajmujący się dostawami zakupów za pomocą robotycznych pojazdów, poinformował, że zw...
Pudełka, w których w przyszłości będą dostarczane np. zakupy internetowe, mają być zupełnie inne niż dzisiaj. Ek...
Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać e-zakupy. T...
Platformy handlu internetowego i e-sklepy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie klientów oraz skłonienie...
Już co drugi Polak do zakupów przez internet używa urządzeń mobilnych, jak smartfon lub tablet – wynika z najnow...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas