Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Gigant e-handlu po raz pierwszy w lipcu organizuje dla polskich klientów festiwal zakupów doskonale znany w USA i na innych rynkach.

Publikacja: 21.06.2022 11:07

Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Foto: Adobe Stock

Okazje będą dostępne ylko dla abonentów programu Prime. Firma nie podaje ilu ich jest, na świecie w 25 krajach jest ich 200 mln. Uczestnictwo w programie poza darmową dostawą daje dostęp do serwisu streamingowego oraz także gier.

Prime Day organizowany jest już od 2015 r. W Polsce odbędzie się w dniach  12-13 lipca br. Umożliwi klientom Prime dostęp do tysięcy produktów w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. Podczas Prime Day będzie można skorzystać z okazji na zakup produktów najpopularniejszych światowych marek, takich jak Apple, Sony, Bose, Huawei, Philips i Lego, a także z dużych zniżek na tysiące produktów od małych i średnich firm.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki