Reklama

Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Gigant e-handlu po raz pierwszy w lipcu organizuje dla polskich klientów festiwal zakupów doskonale znany w USA i na innych rynkach.

Publikacja: 21.06.2022 11:07

Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Foto: Adobe Stock

Okazje będą dostępne ylko dla abonentów programu Prime. Firma nie podaje ilu ich jest, na świecie w 25 krajach jest ich 200 mln. Uczestnictwo w programie poza darmową dostawą daje dostęp do serwisu streamingowego oraz także gier.

Prime Day organizowany jest już od 2015 r. W Polsce odbędzie się w dniach  12-13 lipca br. Umożliwi klientom Prime dostęp do tysięcy produktów w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. Podczas Prime Day będzie można skorzystać z okazji na zakup produktów najpopularniejszych światowych marek, takich jak Apple, Sony, Bose, Huawei, Philips i Lego, a także z dużych zniżek na tysiące produktów od małych i średnich firm.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama