Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Gigant e-handlu po raz pierwszy w lipcu organizuje dla polskich klientów festiwal zakupów doskonale znany w USA i na innych rynkach.

Publikacja: 21.06.2022 11:07

Amazon wprowadza Prime Day do Polski. Zakupowe okazje

Foto: Adobe Stock

Okazje będą dostępne ylko dla abonentów programu Prime. Firma nie podaje ilu ich jest, na świecie w 25 krajach jest ich 200 mln. Uczestnictwo w programie poza darmową dostawą daje dostęp do serwisu streamingowego oraz także gier.

Prime Day organizowany jest już od 2015 r. W Polsce odbędzie się w dniach  12-13 lipca br. Umożliwi klientom Prime dostęp do tysięcy produktów w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. Podczas Prime Day będzie można skorzystać z okazji na zakup produktów najpopularniejszych światowych marek, takich jak Apple, Sony, Bose, Huawei, Philips i Lego, a także z dużych zniżek na tysiące produktów od małych i średnich firm.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
E-Commerce
W ten sposób robimy teraz zakupy. Zaskakująca statystyka
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście