Sharp chce wyszarpać kawał polskiego rynku smartfonów

Bloomberg

Japoński koncern dobrze znany m.in. z produkcji telewizorów, chce podbić europejski rynek urządzeń mobilnych, na którym do tej pory nie istniał. Do polskich sklepów właśnie trafiają pierwsze smartfony tej marki.

Trzy modele z różnych półek cenowych, które japoński producent oficjalnie zaprezentował podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, dostępne są w sklepie internetowym Media Expert. Koncern w najbliższych tygodniach planuje rozszerzenie dystrybucji na inne kanały.

W skład debiutującej linii smartfonów Sharp wchodzą modele B10, C10 Aquos i D10 Aquos. Wyróżnia je bezramkowa konstrukcja i wielofunkcyjne wyświetlacze FreeForm. Dodatkowo, dzięki technologii Aquos, wyświetlacz telefonu charakteryzuje wyjątkowa ostrość obrazu i wyrazistość kolorów.

Aquos D10 to flagowy model producenta, którego wyświetlacz pokrywa 91 proc. przedniej powierzchni, czyniąc go smartfonem z największym współczynnikiem wypełnienia ekranu wśród konkurencyjnych 5,99-calowych urządzeń. Rozdzielczość Full HD+ (2160 x 1080 pikseli) i technologia Aquos, stosowana w wysokiej klasy telewizorach, to wyróżnik modelu, który kosztuje ok. 1850 zł.

C10 ma ekran LCD o przekątnej 5,5-cala z pełną rozdzielczością HD+ (zajmuje 87,5 proc. przedniej powierzchni). Tylna kamera wyposażona jest w dwa obiektywy: 12-megapikselowy z przysłoną f/1,75 i 8-megapikselowy z przysłoną f/2,0. Przednia kamera dysponuje obiektywem 8 MP z przysłoną f/2,0, co sprawia, że portrety i selfie są bardzo wyraźne. Smartfon ten można kupić od 1369,99 zł.

Sharp pracuje nad smartfonami wykorzystującymi technologię elastycznych wyświetlaczy OLED, Bloomberg

Model B10 jest najtańszy w ofercie nowego gracza na rynku telefonów komórkowych w naszym kraju (od 869,99 zł). Wyróżnia natomiast wydajna bateria o pojemności aż 4000 mAh (gwarantuje ponad 21 godzin rozmów). Sprzęt wyposażono w wyświetlacz 5,7-cala, główny aparat (13 MP i szerokokątny 8 MP) z kątem widzenia 120 stopni (umożliwia wykonywanie zdjęć krajobrazowych i grupowych).

Sharp Corporation to japońska firma, która zatrudnia 52,5 tys. pracowników.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polski gigant sięga po superbohaterów

Gry online na licencji Warner Bros. mają przyciągnąć do Totalizatora Sportowego nowych klientów, a ...

Terminator powraca z hukiem. Film ma być brutalny i ponury

W filmie “Terminator: Dark Fate” (Mroczne przeznaczenie) ponownie wystąpią Arnold Schwarzenegger, jako cyborg oraz ...

CI Games zdobył pieniądze na rozwój. Będą trzy nowe gry

Spółka podpisała aneks do umowy z mBankiem, dotyczący zwiększenia kredytu odnawialnego o 15 mln ...

Huawei bez Honoru? Skutki wojny handlowej Ameryki z Chinami

Koncern, który przebojem się wdarł na międzynarodowy rynek smartfonów, zdobywając w wielu krajach pozycję ...

Polski „dostawczy Uber” podbija Europę

Startup z Trójmiasta łączy osoby i firmy szukające transportu większych rzeczy z przewoźnikami. Z ...

Apple pozwane w Chinach. Za… kradzież technologii

Apple ma problemy w Chinach. Amerykański koncern będzie musiał zmierzyć się przed sądem z ...