Sharp chce wyszarpać kawał polskiego rynku smartfonów

Bloomberg

Japoński koncern dobrze znany m.in. z produkcji telewizorów, chce podbić europejski rynek urządzeń mobilnych, na którym do tej pory nie istniał. Do polskich sklepów właśnie trafiają pierwsze smartfony tej marki.

Trzy modele z różnych półek cenowych, które japoński producent oficjalnie zaprezentował podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, dostępne są w sklepie internetowym Media Expert. Koncern w najbliższych tygodniach planuje rozszerzenie dystrybucji na inne kanały.

W skład debiutującej linii smartfonów Sharp wchodzą modele B10, C10 Aquos i D10 Aquos. Wyróżnia je bezramkowa konstrukcja i wielofunkcyjne wyświetlacze FreeForm. Dodatkowo, dzięki technologii Aquos, wyświetlacz telefonu charakteryzuje wyjątkowa ostrość obrazu i wyrazistość kolorów.

Aquos D10 to flagowy model producenta, którego wyświetlacz pokrywa 91 proc. przedniej powierzchni, czyniąc go smartfonem z największym współczynnikiem wypełnienia ekranu wśród konkurencyjnych 5,99-calowych urządzeń. Rozdzielczość Full HD+ (2160 x 1080 pikseli) i technologia Aquos, stosowana w wysokiej klasy telewizorach, to wyróżnik modelu, który kosztuje ok. 1850 zł.

C10 ma ekran LCD o przekątnej 5,5-cala z pełną rozdzielczością HD+ (zajmuje 87,5 proc. przedniej powierzchni). Tylna kamera wyposażona jest w dwa obiektywy: 12-megapikselowy z przysłoną f/1,75 i 8-megapikselowy z przysłoną f/2,0. Przednia kamera dysponuje obiektywem 8 MP z przysłoną f/2,0, co sprawia, że portrety i selfie są bardzo wyraźne. Smartfon ten można kupić od 1369,99 zł.

Sharp pracuje nad smartfonami wykorzystującymi technologię elastycznych wyświetlaczy OLED, Bloomberg

Model B10 jest najtańszy w ofercie nowego gracza na rynku telefonów komórkowych w naszym kraju (od 869,99 zł). Wyróżnia natomiast wydajna bateria o pojemności aż 4000 mAh (gwarantuje ponad 21 godzin rozmów). Sprzęt wyposażono w wyświetlacz 5,7-cala, główny aparat (13 MP i szerokokątny 8 MP) z kątem widzenia 120 stopni (umożliwia wykonywanie zdjęć krajobrazowych i grupowych).

Sharp Corporation to japońska firma, która zatrudnia 52,5 tys. pracowników.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jim Samples, Gremi Media: Zaufana marka to klucz do sukcesu

Netflix nie zdominuje polskiego rynku produkcji treści medialnych – mówi Jim Samples, nowy członek ...

Koniec z piciem i seksem. Uber pozbędzie się niesfornych pasażerów

Amerykańska aplikacja łącząca pasażerów z kierowcami wprowadza nowe zasady. Teraz z przejazdu samochodem Ubera ...

Technospecjały

Co dzień kolejne elektroniczne gadżety – od pięknych i użytecznych po dziwaczne i mało ...

Wojna o pasażerów bliska rozstrzygnięcia. Uber się kaja

Sejm chce w środę w zaledwie trzy godziny określić kształt rynku przewozu osób. Amerykańska ...

Koreańczycy chcieli odszkodowań, dostali technologiczne sankcje

Japonia wprowadziła od 4 lipca nowe ograniczenia w eksporcie do Korei Południowej niektórych materiałów ...

Wirtuoz baterii z Polski rodem

Celina Mikolajczak tworzy w Uberze nową technologię gromadzenia energii. Kilka lat temu była jednym ...