Sharp chce wyszarpać kawał polskiego rynku smartfonów

Japoński koncern dobrze znany m.in. z produkcji telewizorów, chce podbić europejski rynek urządzeń mobilnych, na którym do tej pory nie istniał. Do polskich sklepów właśnie trafiają pierwsze smartfony tej marki.

Publikacja: 18.12.2018 15:14

Sharp chce wyszarpać kawał polskiego rynku smartfonów

Foto: Bloomberg

Trzy modele z różnych półek cenowych, które japoński producent oficjalnie zaprezentował podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, dostępne są w sklepie internetowym Media Expert. Koncern w najbliższych tygodniach planuje rozszerzenie dystrybucji na inne kanały.

W skład debiutującej linii smartfonów Sharp wchodzą modele B10, C10 Aquos i D10 Aquos. Wyróżnia je bezramkowa konstrukcja i wielofunkcyjne wyświetlacze FreeForm. Dodatkowo, dzięki technologii Aquos, wyświetlacz telefonu charakteryzuje wyjątkowa ostrość obrazu i wyrazistość kolorów.

Aquos D10 to flagowy model producenta, którego wyświetlacz pokrywa 91 proc. przedniej powierzchni, czyniąc go smartfonem z największym współczynnikiem wypełnienia ekranu wśród konkurencyjnych 5,99-calowych urządzeń. Rozdzielczość Full HD+ (2160 x 1080 pikseli) i technologia Aquos, stosowana w wysokiej klasy telewizorach, to wyróżnik modelu, który kosztuje ok. 1850 zł.

C10 ma ekran LCD o przekątnej 5,5-cala z pełną rozdzielczością HD+ (zajmuje 87,5 proc. przedniej powierzchni). Tylna kamera wyposażona jest w dwa obiektywy: 12-megapikselowy z przysłoną f/1,75 i 8-megapikselowy z przysłoną f/2,0. Przednia kamera dysponuje obiektywem 8 MP z przysłoną f/2,0, co sprawia, że portrety i selfie są bardzo wyraźne. Smartfon ten można kupić od 1369,99 zł.

""

Sharp pracuje nad smartfonami wykorzystującymi technologię elastycznych wyświetlaczy OLED, Bloomberg

cyfrowa.rp.pl

Model B10 jest najtańszy w ofercie nowego gracza na rynku telefonów komórkowych w naszym kraju (od 869,99 zł). Wyróżnia natomiast wydajna bateria o pojemności aż 4000 mAh (gwarantuje ponad 21 godzin rozmów). Sprzęt wyposażono w wyświetlacz 5,7-cala, główny aparat (13 MP i szerokokątny 8 MP) z kątem widzenia 120 stopni (umożliwia wykonywanie zdjęć krajobrazowych i grupowych).

Sharp Corporation to japońska firma, która zatrudnia 52,5 tys. pracowników.

Trzy modele z różnych półek cenowych, które japoński producent oficjalnie zaprezentował podczas tegorocznych targów IFA w Berlinie, dostępne są w sklepie internetowym Media Expert. Koncern w najbliższych tygodniach planuje rozszerzenie dystrybucji na inne kanały.

W skład debiutującej linii smartfonów Sharp wchodzą modele B10, C10 Aquos i D10 Aquos. Wyróżnia je bezramkowa konstrukcja i wielofunkcyjne wyświetlacze FreeForm. Dodatkowo, dzięki technologii Aquos, wyświetlacz telefonu charakteryzuje wyjątkowa ostrość obrazu i wyrazistość kolorów.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gadżety
Najdziwniejszy pojazd świata jest sterowany myślami. Sposób na zatłoczone miasta?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Gadżety
Apple szykuje rewolucyjną zmianę. Nadciąga składany iPhone
Gadżety
Sprzedaż pecetów wystrzeli. A ceny? Pojawił się potężny bodziec
Gadżety
Oto nowinki technologiczne, które mają podbić świat. Rusza CES 2024
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Gadżety
Zmieniają się przyciski w klawiaturach. „Przełomowy moment w historii Windows"