Reklama

Black Friday, czyli wielki wyścig na obniżki

W piątek piątek wielu Polaków, a większość Amerykanów czy Brytyjczyków, spędzi na przeszukiwaniu promocji w internecie.

Publikacja: 22.11.2018 16:22

Black Friday, czyli wielki wyścig na obniżki

Foto: Patrick T. Fallon/Bloomberg

Okazją jest Black Friday, czyli tradycyjny start sezonu świątecznych zakupów, przypadający dzień po Święcie Dziękczynienia. Ta na wskroś anglosaska tradycja doskonale przyjmuje się także w Polsce, zależnie od badań 20 czy nawet ponad 30 proc. konsumentów przyznaje się do odkładania zakupów na ten dzień.

Tym bardziej że w ogłaszaniu okolicznościowych promocji liderami są sklepy ze sprzętem elektronicznym, a ta kategoria to jeden z najczęstszych wyborów, jeśli chodzi o sklepy internetowe. E-handel przywłaszczył sobie Black Friday, choć tradycyjnie sklepy internetowe czekały z promocjami jeszcze przez weekend i ogłaszały je w Cyber Monday. Teraz wykorzystują obydwie okazje. W efekcie Amazon rozpoczął już 19 listopada Tydzień Cyber Monday z promocjami na kilkadziesiąt tysięcy produktów z prawie wszystkich kategorii – od tabletów, przez sprzęt AGD, aż po zabawki i kalendarze adwentowe. Rabaty sięgać będą 50 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama