Reklama

Black Friday, czyli wielki wyścig na obniżki

W piątek piątek wielu Polaków, a większość Amerykanów czy Brytyjczyków, spędzi na przeszukiwaniu promocji w internecie.

Publikacja: 22.11.2018 16:22

Black Friday, czyli wielki wyścig na obniżki

Foto: Patrick T. Fallon/Bloomberg

Okazją jest Black Friday, czyli tradycyjny start sezonu świątecznych zakupów, przypadający dzień po Święcie Dziękczynienia. Ta na wskroś anglosaska tradycja doskonale przyjmuje się także w Polsce, zależnie od badań 20 czy nawet ponad 30 proc. konsumentów przyznaje się do odkładania zakupów na ten dzień.

Tym bardziej że w ogłaszaniu okolicznościowych promocji liderami są sklepy ze sprzętem elektronicznym, a ta kategoria to jeden z najczęstszych wyborów, jeśli chodzi o sklepy internetowe. E-handel przywłaszczył sobie Black Friday, choć tradycyjnie sklepy internetowe czekały z promocjami jeszcze przez weekend i ogłaszały je w Cyber Monday. Teraz wykorzystują obydwie okazje. W efekcie Amazon rozpoczął już 19 listopada Tydzień Cyber Monday z promocjami na kilkadziesiąt tysięcy produktów z prawie wszystkich kategorii – od tabletów, przez sprzęt AGD, aż po zabawki i kalendarze adwentowe. Rabaty sięgać będą 50 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama