Aktualizacja: 11.05.2025 16:42 Publikacja: 15.09.2020 19:08
Sieć serwisów Fixit rocznie naprawia 200 tys. urządzeń. W efekcie epidemii koronawirusa liczba zleceń z miesiąca na miesiąc spadła o 50 proc.
Foto: Fixit
Wybuch epidemii koronawirusa wywarł negatywny wpływ na wiele biznesów, w tym i producentów elektroniki. Według analiz firmy Canalys, w wyniku ograniczeń związanych z lockdownem, sprzedaż komputerów tylko w I kwartale spadła o 8 procent. Nie pozostało to bez wpływu na sytuację serwisów świadczących tzw. usługi opieki posprzedażowej. Jedną z firm, które ucierpiały, była rodzima sieć Fixit. Serwis, obsługujący m.in. klientów LG, Logitech, Mio, czy D-Link, to jeden z wiodących graczy w kraju.
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie b...
W piątek rusza sprzedaż nowego iPhone’a – chodzi o jego budżetową wersję, która ma kusić fanów marki z mniej zas...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas