Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 14:13 Publikacja: 15.09.2020 19:08
Sieć serwisów Fixit rocznie naprawia 200 tys. urządzeń. W efekcie epidemii koronawirusa liczba zleceń z miesiąca na miesiąc spadła o 50 proc.
Foto: Fixit
Wybuch epidemii koronawirusa wywarł negatywny wpływ na wiele biznesów, w tym i producentów elektroniki. Według analiz firmy Canalys, w wyniku ograniczeń związanych z lockdownem, sprzedaż komputerów tylko w I kwartale spadła o 8 procent. Nie pozostało to bez wpływu na sytuację serwisów świadczących tzw. usługi opieki posprzedażowej. Jedną z firm, które ucierpiały, była rodzima sieć Fixit. Serwis, obsługujący m.in. klientów LG, Logitech, Mio, czy D-Link, to jeden z wiodących graczy w kraju.
realme odkryło karty. We wtorek w Paryżu światło dzienne ujrzał smartfon realme GT 7 Dream Edition, będący efekt...
Nieużywane telewizory, radioodbiorniki czy smartfony trzymane przez Polaków są warte aż 112 mld zł. To dwa razy...
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas