Aktualizacja: 03.12.2024 09:42 Publikacja: 15.09.2020 19:08
Sieć serwisów Fixit rocznie naprawia 200 tys. urządzeń. W efekcie epidemii koronawirusa liczba zleceń z miesiąca na miesiąc spadła o 50 proc.
Foto: Fixit
Wybuch epidemii koronawirusa wywarł negatywny wpływ na wiele biznesów, w tym i producentów elektroniki. Według analiz firmy Canalys, w wyniku ograniczeń związanych z lockdownem, sprzedaż komputerów tylko w I kwartale spadła o 8 procent. Nie pozostało to bez wpływu na sytuację serwisów świadczących tzw. usługi opieki posprzedażowej. Jedną z firm, które ucierpiały, była rodzima sieć Fixit. Serwis, obsługujący m.in. klientów LG, Logitech, Mio, czy D-Link, to jeden z wiodących graczy w kraju.
Polacy coraz częściej i chętniej niż Francuzi, Brytyjczycy czy Włosi kupują urządzenia o przekątnej 75 cali i większe. Ale prawdziwy boom jest w USA.
Po Black Friday nadszedł czas na Cyber Monday, czyli festiwal ofert dla klientów sklepów internetowych. Co można kupić taniej?
Festiwal promocji Black Friday przyciąga zdecydowaną większość Polaków. Mogą liczyć na obniżki cen niemal wszędzie - od elektroniki przez odzież po wycieczki zagraniczne. Ale „nie wszystko złoto, co się świeci".
Choć wielu Polaków twierdzi, że sceptycznie podchodzi do promocji, w ten dzień około dwie trzecie zrobi wówczas jakieś zakupy. Tym bardziej, że promocji na elektronikę w tym okresie nie brakuje.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Popyt na tzw. technologię ubieralną w przyszłym roku skoczy o 20 proc. – wieszczą eksperci. Napędem mają być już nie tylko smartwatche, ale też inteligentne okulary i pierścienie.
Zielone Orły „Rzeczpospolitej” to nagroda dla tych, którzy chcą dbać o czyste środowisko i zieloną transformację na różnych poziomach – na poziomie gospodarczym, samorządowym, organizacji pozarządowych – mówił Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, podczas rozdania nagród dla najbardziej zasłużonych w obszarze ekologii osób, organizacji i firm.
Sektor usług finansowych wyraźnie wyprzedza inne branże we wdrażaniu sztucznej inteligencji – wynika z najnowszego badania firmy SAS. Wśród największych wyzwań wskazywane są obszary dotyczące prywatności i bezpieczeństwa danych.
Jest wtorek, 3 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia kluczowe tematy gospodarcze.
Połowa zawodów wykonywanych przez osoby z wyższym wykształceniem napotyka technologię AI przynajmniej raz w miesiącu. Problem w tym, że ledwie 40 proc. studentów kierunków inżynierskich zdobywa na studiach podstawową wiedzę z zakresu AI.
Tylko 40 proc. studentów kierunków inżynierskich w Polsce przyznaje, że na uczelniach zdobywa podstawową wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji – wynika z badania, które opisujemy jako pierwsi.
Zbyt wolne nadążanie edukacji, w tym programów szkół wyższych, za szybkimi zmianami w gospodarce i społeczeństwie, to nie tylko polski problem. I jeden z powodów malejącej popularności studiów.
Skala strat finansowych związanych z kradzieżą tożsamości, wyłudzeniami lub nieuprawnionym dostępem do środków finansowych powoduje, że klienci, podmioty z sektora e-commerce i instytucje finansowe powinny wdrożyć nowoczesne rozwiązania ICT.
Stworzona przez Grzegorza Błażewicza spółka, w którą zainwestował Rafał Brzoska, rusza na podbój północy Europy. Chce być wiodącą platformą dla e-commerce.
Praca współtworząca sztuczną inteligencję powinna się stawać współwłaścicielką kapitału. Kapitał w konkurencji powinien być zainteresowany tym, by nie tracić przewagi konkurencyjnej, którą ma dzięki pracy ze sztuczną inteligencją.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas