Naprawy oferowane są za pośrednictwem autoryzowanego partnera serwisowego oraz dostawcy usług Apple’a, czyli Go Tech Services. Na ich stronie możemy przeczytać, że usługi naprawcze można zamówić tylko za pośrednictwem strony wsparcia Apple’a. Dodatkowo usługa dostępna jest na razie tylko w sześciu miastach w Stanach Zjednoczonych: w San Francisco, Los Angeles, Nowym Jorku, Chicago, Houston oraz Dallas.
CZYTAJ TAKŻE: Tysiące smartfonów Polaków do naprawy
Amerykański portal The Verge podaje jednak, że domowy serwis Apple’a jest mocno ograniczony, bowiem naprawą objęte są tylko iPhone’y. Za jego pośrednictwem nie możemy liczyć na naprawę innych sprzętów tej firmy. Ograniczony jest także zakres serwisu, gdyż firma z Cupertino oferuje na razie naprawę tylko najpowszechniejszych usterek, takich jak wymiana ekranu lub baterii.
Nie znany jest jeszcze dokładny koszt usług takiego serwisu, ale Apple na swojej stronie zaznacza, że oprócz zwykłych kosztów naprawy może zostać również naliczona „opłata za wizytę u klienta”.
CZYTAJ TAKŻE: Większość Polaków uważa, że elektronika i AGD są bardziej awaryjne niż 10 lat temu