Już nie smartfony, a ubieralne gadżety są hitem

Sprzedaż opasek medycznych, ubrań z elektroniką, a zwłaszcza smartwatchy rośnie coraz szybciej.

Publikacja: 16.12.2018 18:02

Już nie smartfony, a ubieralne gadżety są hitem

Foto: Bloomberg

Kategoria technologii ubieranych (z ang. wearables) to obecnie najszybciej rosnący segment rynku elektroniki w Polsce. To z jednej strony inteligentne zegarki czyli smartwatche, ale też bransoletki np. mierzące ciśnienie czy ubrania z nadajnikami GPS.

Z danych Gfk do których dotarła „Rzeczpospolita” wynika, że ich sprzedaż wartościowo w październiku wzrosła 92,9 proc. – trzykrotnie mocniej niż wicelider pod względem tempa wzrostu czyli telekomunikacji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku