Reklama
Rozwiń
Reklama

Już nie smartfony, a ubieralne gadżety są hitem

Sprzedaż opasek medycznych, ubrań z elektroniką, a zwłaszcza smartwatchy rośnie coraz szybciej.

Publikacja: 16.12.2018 18:02

Już nie smartfony, a ubieralne gadżety są hitem

Foto: Bloomberg

Kategoria technologii ubieranych (z ang. wearables) to obecnie najszybciej rosnący segment rynku elektroniki w Polsce. To z jednej strony inteligentne zegarki czyli smartwatche, ale też bransoletki np. mierzące ciśnienie czy ubrania z nadajnikami GPS.

Z danych Gfk do których dotarła „Rzeczpospolita” wynika, że ich sprzedaż wartościowo w październiku wzrosła 92,9 proc. – trzykrotnie mocniej niż wicelider pod względem tempa wzrostu czyli telekomunikacji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama