Boom na słuchawki. Szczególnie jedna kategoria

Sprzedaż urządzeń audio, zwłaszcza tych na– i dousznych, wystrzeliła. Jak wynika z danych firmy TP Vision, która odpowiada za sprzęty tej kategorii marki Philips, w Europie szczególnie widoczny jest boom na słuchawki dla miłośników sportu.

Publikacja: 07.02.2021 19:06

Boom na słuchawki. Szczególnie jedna kategoria

Foto: mat. pras.

W konsekwencji w pandemicznym 2020 r. dział Philips Sounds podwoił swoją sprzedaż. W Polsce sprzedaż TP Vision w ujęciu wartościowym skoczyła rok do roku o 33 proc., a w segmencie słuchawek firma odnotowała wzrost na poziomie aż 85 proc.

Co ciekawe, pandemia sprzyjała także popytowi na telewizory. Wartościowo sprzedaż tych urządzeń Philipsa nad Wisłą wzrosła o 4 proc. Jednak na rynku europejskim w przypadku odbiorników w technologii OLED popyt skoczył aż o jedną piątą. Zainteresowanie telewizorami OLED+ w tym czasie wzrosło z kolei aż o ponad 300 proc. W sumie w ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż urządzeń marki Philips TV & Sounds wzrosła o imponujące 40 proc. – podaje TP Vision, która ma fabrykę TV w Gorzowie Wlkp.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gadżety
Wyścig się rozpoczął. Realme GT 7 Dream Edition – smartfon inspirowany Formułą 1
Gadżety
Polacy w domach trzymają prawdziwy skarb. Nieużywaną elektronikę
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu