Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 20:47 Publikacja: 07.02.2021 19:06
Foto: mat. pras.
W konsekwencji w pandemicznym 2020 r. dział Philips Sounds podwoił swoją sprzedaż. W Polsce sprzedaż TP Vision w ujęciu wartościowym skoczyła rok do roku o 33 proc., a w segmencie słuchawek firma odnotowała wzrost na poziomie aż 85 proc.
Co ciekawe, pandemia sprzyjała także popytowi na telewizory. Wartościowo sprzedaż tych urządzeń Philipsa nad Wisłą wzrosła o 4 proc. Jednak na rynku europejskim w przypadku odbiorników w technologii OLED popyt skoczył aż o jedną piątą. Zainteresowanie telewizorami OLED+ w tym czasie wzrosło z kolei aż o ponad 300 proc. W sumie w ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż urządzeń marki Philips TV & Sounds wzrosła o imponujące 40 proc. – podaje TP Vision, która ma fabrykę TV w Gorzowie Wlkp.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koncern z Cupertino zaprezentował właśnie najnowszą funkcjonalność swoich słuchawek AirPods Pro 3 – to tłumacz w...
Premiera smartfona od Apple przyciągnęła uwagę internautów i fanów marki. Pojawiło się kilka nowości, ale czy bę...
Najnowszy iPhone jest już na wyciągnięcie ręki, a jednak Polacy masowo sięgają teraz po jego poprzednika. Co ich...
Google zaprezentował nowe smartfony z rodziny Pixel 10, które od 28 sierpnia trafią na polski rynek. Wśród model...
Apple złożyło patent na szklanego iPhone’a z elastycznym ekranem oplatającym urządzenie z każdej strony. Projekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas