Boom na słuchawki. Szczególnie jedna kategoria

Sprzedaż urządzeń audio, zwłaszcza tych na– i dousznych, wystrzeliła. Jak wynika z danych firmy TP Vision, która odpowiada za sprzęty tej kategorii marki Philips, w Europie szczególnie widoczny jest boom na słuchawki dla miłośników sportu.

Publikacja: 07.02.2021 19:06

Boom na słuchawki. Szczególnie jedna kategoria

Foto: mat. pras.

W konsekwencji w pandemicznym 2020 r. dział Philips Sounds podwoił swoją sprzedaż. W Polsce sprzedaż TP Vision w ujęciu wartościowym skoczyła rok do roku o 33 proc., a w segmencie słuchawek firma odnotowała wzrost na poziomie aż 85 proc.

Co ciekawe, pandemia sprzyjała także popytowi na telewizory. Wartościowo sprzedaż tych urządzeń Philipsa nad Wisłą wzrosła o 4 proc. Jednak na rynku europejskim w przypadku odbiorników w technologii OLED popyt skoczył aż o jedną piątą. Zainteresowanie telewizorami OLED+ w tym czasie wzrosło z kolei aż o ponad 300 proc. W sumie w ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż urządzeń marki Philips TV & Sounds wzrosła o imponujące 40 proc. – podaje TP Vision, która ma fabrykę TV w Gorzowie Wlkp.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gadżety
Samsung szykuje bat na iPhone'a? To będzie starcie gigantów
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne