Aktualizacja: 19.02.2025 07:13 Publikacja: 01.06.2022 00:01
Foto: LucasFilm, Hasbro
Odkąd prawa do marki „Star Wars” zostały nabyte przez Disneya, marketing robi wszystko, aby jak najlepiej promować całe uniwersum. Fani najnowszego serialu, który w Polsce będzie można oglądać już w połowie czerwca, z pewnością zwrócą uwagę na nowy typ broni. Chodzi o miecz świetlny Reva Force FX Elite, imitujący czerwone lasery, to pełnowymiarowa replika, mierząca niemal 2 metry. Na ekranie używa go Reva, zimna i bezduszna inkwizytorka, której celem jest polowanie na Obi-Wana.
Koreański producent, który dominuje na rynku smartfonów, przedstawi nowe urządzenia serii Galaxy, która jest największym rywalem iPhone'ów Apple'a. Szykuje też inne gadżety, które mogą wyznaczyć trendy na 2025 rok.
Oura to dziś świetnie znana marka w branży nowych technologii – zagospodarowała niszę na rynku urządzeń mobilnych, tworząc nowatorski produkt, który kopiować chcą najwięksi gracze. Firma zdobyła właśnie potężny zastrzyk pieniędzy.
Zaledwie 24 godziny – tyle wystarczyło, by wyprzedały się high-techowe pieluchy, które pozwalają uniknąć gigantycznych kolejek podczas koncertów i przerwania zabawy. Pieluchy są drogie, ale niezwykle innowacyjne.
Polacy coraz częściej i chętniej niż Francuzi, Brytyjczycy czy Włosi kupują urządzenia o przekątnej 75 cali i większe. Ale prawdziwy boom jest w USA.
Po Black Friday nadszedł czas na Cyber Monday, czyli festiwal ofert dla klientów sklepów internetowych. Co można kupić taniej?
Belgijsko-amerykańska projektantka Diane von Furstenberg chce powalczyć o serca i portfele pokolenia Z w Europie. Ma jej w tym pomóc współpraca z firmą Zalando. Niemiecki potentat w świecie mody będzie wyłącznym dystrybutorem projektów Diane von Furstenberg na naszym kontynencie.
Zdaniem ekspertów miłośnicy perfum szukają w zapachach strefy komfortu. „Zapachy skóry” to nowa – i coraz modniejsza – kategoria. Czym się wyróżniają?
Henry Cavill, gwiazdor kina, rozpoczyna współpracę ze szwajcarską marką zegarkową Longines. „Dostrzegamy w Henrym autentyczną spójność z wartościami naszej marki” – mówi Matthias Breschan, dyrektor generalny Longines.
Brunello Cuccinelli, włoski przedsiębiorca nazywany „królem mody dla milionerów”, rusza z nowym biznesem. Tym razem chodzi jednak o pomysł spoza branży modowej.
Adidas ogłosił stworzenie nowej luksusowej linii o nazwie A-Type. To ma być całkowita nowość w ofercie niemieckiego giganta. Produkty tworzące premierową kolekcję A-Type powstały w warsztatach włoskich rzemieślników i wykonane zostały, jak zapewnia producent, z najlepszych materiałów.
Oszczędzanie na paliwie podczas podróży staje się coraz ważniejsze dla kierowców planujących dłuższe trasy. Wysokie ceny benzyny i oleju napędowego skłaniają do poszukiwania skutecznych metod redukcji kosztów. Wdrożenie sprawdzonych technik pozwala zmniejszyć zużycie paliwa, co będzie odczuwalne dla kieszeni.
Jackson Pollock był jednym z najsłynniejszych malarzy abstrakcyjnych XX wieku. Sam wielokrotnie podkreślał, że stara się unikać malowania konkretnych postaci, przedmiotów czy miejsc. Jednak zdaniem ekspertów – w rzeczywistości było inaczej, choć artysta mógł nie zdawać sobie z tego sprawy. Jak to możliwe?
Marki luksusowe mają coraz bardziej znaczącą pozycję na rynku towarów używanych. Polacy w ten sposób najchętniej kupują produkty z logo Gucci, Louis Vuitton oraz Max Mara.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas