„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 22.12.2024 07:17 Publikacja: 01.06.2022 00:01
Foto: LucasFilm, Hasbro
Odkąd prawa do marki „Star Wars” zostały nabyte przez Disneya, marketing robi wszystko, aby jak najlepiej promować całe uniwersum. Fani najnowszego serialu, który w Polsce będzie można oglądać już w połowie czerwca, z pewnością zwrócą uwagę na nowy typ broni. Chodzi o miecz świetlny Reva Force FX Elite, imitujący czerwone lasery, to pełnowymiarowa replika, mierząca niemal 2 metry. Na ekranie używa go Reva, zimna i bezduszna inkwizytorka, której celem jest polowanie na Obi-Wana.
Oura to dziś świetnie znana marka w branży nowych technologii – zagospodarowała niszę na rynku urządzeń mobilnych, tworząc nowatorski produkt, który kopiować chcą najwięksi gracze. Firma zdobyła właśnie potężny zastrzyk pieniędzy.
Zaledwie 24 godziny – tyle wystarczyło, by wyprzedały się high-techowe pieluchy, które pozwalają uniknąć gigantycznych kolejek podczas koncertów i przerwania zabawy. Pieluchy są drogie, ale niezwykle innowacyjne.
Polacy coraz częściej i chętniej niż Francuzi, Brytyjczycy czy Włosi kupują urządzenia o przekątnej 75 cali i większe. Ale prawdziwy boom jest w USA.
Po Black Friday nadszedł czas na Cyber Monday, czyli festiwal ofert dla klientów sklepów internetowych. Co można kupić taniej?
Festiwal promocji Black Friday przyciąga zdecydowaną większość Polaków. Mogą liczyć na obniżki cen niemal wszędzie - od elektroniki przez odzież po wycieczki zagraniczne. Ale „nie wszystko złoto, co się świeci".
Nest Lease, to nowy gracz na polskim rynku leasingowym, będący częścią grupy Nest Bank. Firma powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie mikro i małych przedsiębiorców na elastyczne i nowoczesne rozwiązania finansowe. Dzięki zaawansowanej technologii i indywidualnemu podejściu, Nest Lease planuje w ciągu dwóch lat wejść do grona dziesięciu największych firm leasingowych w Polsce. W rozmowie z Lechem Stabiszewskim, pełniącym funkcję p.o. prezesa zarządu Nest Leasing S.A., przyglądamy się strategii i ofercie Spółki oraz trendom w branży leasingowej.
Już nie Galeries Lafayette ani dom handlowy La Samaritaine – w tym roku zwycięzcą nieoficjalnej bitwy na najlepsze dekoracje świąteczne w Paryżu został luksusowy butik Diora w siódmej dzielnicy.
Oura to dziś świetnie znana marka w branży nowych technologii – zagospodarowała niszę na rynku urządzeń mobilnych, tworząc nowatorski produkt, który kopiować chcą najwięksi gracze. Firma zdobyła właśnie potężny zastrzyk pieniędzy.
Kupowanie skamielin to stało się nowym trendem wśród bogatych kolekcjonerów. Zdaniem wielu ekspertów cierpi na tym świat nauki, a badacze tracą w ten sposób niezwykle cenne obiekty.
Najnowsza praca Banksy'ego, anonimowego artysty tworzący sztukę uliczną, wywołała spore emocje. Nie wiadomo, gdzie zostało umieszczone najnowsze dzieło, nie ustają natomiast dyskusje na temat tego, co artysta chce przekazać poprzez swoją nową pracę.
Po prawie 35 latach od założenia firmy amerykańska projektantka Vera Wang postanowiła ją sprzedać. Nie oznacza to jednak, że rozstaje się ze stworzoną przez siebie marką.
Na decyzje zakupowe ma wpływ wiele czynników. Które z nich są decydujące? Temu tematowi poświęcili czas autorzy raportu przygotowanego na zlecenie platformy internetowej Rakuten.
Mistrzowskie rzemiosło to domena nie tylko szwajcarskich marek zegarkowych. Udowadnia to najnowsza kolekcja Emalie polskiej marki zegarkowej Polpora.
Producenci dóbr luksusowych stopniowo tracą klientów. Zdaniem ekspertów wynika to ze zbyt wysokich cen tych akcesoriów. Zjawisko dotyczy przede wszystkim jednego segmentu rynku, na którym regularne podwyżki okazały się zbyt dotkliwe nawet dla najbogatszych klientów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas