Reklama

Samsung podsumował 2024 rok. Utrzymał pozycję globalnego lidera rynku telewizorów

Koreański koncern po raz 19. został światowym numer jeden na rynku telewizorów. Od 21 lat Samsung jest też najchętniej wybieraną marką telewizorów w Polsce.

Publikacja: 24.02.2025 11:30

Samsung podsumował 2024 rok. Utrzymał pozycję globalnego lidera rynku telewizorów

Foto: Samsung

r c

Przedstawiciele firmy przekonują, że to efekt konsekwentnego rozwijania zaawansowanych technologii jak sztuczna inteligencja czy szeroka adaptacja kropek kwantowych w telewizorach Samsung OLED, Neo QLED i QLED. Innowacyjne rozwiązania i nowoczesny design oraz funkcjonalność rozwiązań i usług odpowiadają na zróżnicowane potrzeby widzów, zapewniając im najwyższą jakość obrazu i dźwięku oraz komfort bezpiecznego użytkowania telewizorów.

Według instytutu badawczego Omdia, udział firmy Samsung w globalnym rynku telewizorów w 2024 roku osiągnął poziom 28,3 proc. Tym samym producent po raz kolejny zajął pozycję lidera branży, którą utrzymuje nieprzerwanie od 2006 roku. Ten sukces wynika z nieustannego dążenia marki do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w telewizorach klasy premium oraz w urządzeniach o ultradużych przekątnych ekranu, a także z bogatej oferty najnowocześniejszych telewizorów opartych na sztucznej inteligencji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Gadżety
Apple chce zmienić zasady gry. Nowe urządzenie uderzy w smartfony i słuchawki
Gadżety
Wyścig się rozpoczął. Realme GT 7 Dream Edition – smartfon inspirowany Formułą 1
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gadżety
Polacy w domach trzymają prawdziwy skarb. Nieużywaną elektronikę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama