Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 01:19 Publikacja: 13.06.2019 17:34
Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats
Foto: AFP
Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.
Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Elon Musk może na długo stracić tron najbogatszego człowieka świata. Po piętach depcze mu jego przyjaciel z Doli...
Chiński koncern Alibaba rzuca wyzwanie gigantom sztucznej inteligencji. Zaprezentował supermodel językowy Qwen3-...
Entuzjazm dla generatywnej sztucznej inteligencji gwałtownie słabnie. Po serii nieudanych i nieopłacalnych wdroż...
Rosnąca grupa artystów decyduje się na radykalny krok: usunięcie całej swojej dyskografii z popularnej platformy...
Premiera nowej linii smartfonów iPhone 17 zakończyła się dla Apple potężną przeceną akcji i spadkiem wartości. E...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas