Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.
Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.
CZYTAJ TAKŻE: Polska firma IT sponsorem piłkarskiego mistrza Francji
– To ważna umowa odzwierciedlająca nowy wymiar Ligue 1 – twierdzi Didier Quillot, prezes LFP. – Jesteśmy dumni, że możemy liczyć na wsparcie Uber Eats, dużej globalnej marki, przy rozwoju mistrzostw Francji – dodał.
Prezes zaznacza, że Ligue 1 jest pierwszą europejską ligą, która postanowił sponsorować amerykański gigant.