Reklama
Rozwiń
Reklama

Elon Musk kasuje konto na Twitterze. Miał przez nie tylko kłopoty

Założyciel Tesli i SpaceX poinformował na Twitterze, że kasuje swoje konto z tego serwisu społecznościowego. 10 miesięcy wcześniej przez swoje tweety miał kłopoty z amerykańskim regulatorem rynku kapitałowego.

Publikacja: 17.06.2019 16:07

Elon Musk przed sądem federalnym w Nowym Jorku w kwietniu tego roku. Nie wydaje się przejęty sytuacj

Elon Musk przed sądem federalnym w Nowym Jorku w kwietniu tego roku. Nie wydaje się przejęty sytuacją.

Foto: Bloomberg

W Dzień Ojca prezes Tesli zmienił wyświetlaną nazwę na Twitterze na Daddy DotCom. Daddy.com to istniejąca strona z poradami dla młodych ojców.

W sierpniu ubiegłego roku Elon Musk popadł w konflikt z amerykańską Komisją Papierów Wartościowych i Giełd (SEC). Zapowiedział wówczas na Twitterze, że chce wykupić akcje Tesli po 420 za akcję. Zapewniał, że zabezpieczył fundusze na ten cel. Akcje Tesli oczywiście wystrzeliły w górę i błyskawicznie spadły, bo okazało się, że Musk jednak nie ma tych pieniędzy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Globalne Interesy
Elon Musk szykuje „najbardziej pamiętną premierę w historii”. Latająca Tesla?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama