Reklama
Rozwiń
Reklama

BlaBlaCar szykuje duże przejęcie. Może zamieszać na polskim rynku

Operator platformy pomagającej w organizowaniu wspólnych przejazdów, czyli tzw. carpoolingu złożył ofertę przejęcia marki Busfor. To jeden z czołowych serwisów służących do wyszukiwania i zakupu biletów autokarowych w Rosji, na Ukrainie oraz wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 25.09.2019 18:47

BlaBlaCar szykuje duże przejęcie. Może zamieszać na polskim rynku

Foto: Frederic Mazzella, prezes BlaBlaCar Bloomberg

W ciągu ostatniego roku BlaBlaCar rozszerzył swoje usługi oferując możliwość rezerwacji miejsc u przewoźników autobusowych. Teraz stawia na akwizycję, która ma mu umożliwić rozwój usług w naszym regionie Europy, gdzie łączna populacja wynosi ponad 300 mln mieszkańców.

CZYTAJ TAKŻE: Unijna komisarz Marija Gabriel: Rozkwitną cyfrowe startupy

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
To będzie najdroższy iPhone w historii. Apple szykuje rewolucyjną premierę
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Globalne Interesy
Trump rusza z wielką „Misją Genesis”. To nowy projekt Manhattan
Globalne Interesy
„Mogą zgnieść czaszkę”. Sygnalista ostrzega przed nowym technologicznym wyścigiem
Globalne Interesy
Wkrótce powstaną firmy bez pracowników, AI zastąpi także prezesów. Te prognozy szokują
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Globalne Interesy
Z Epsteinem wymieniał maile o swojej studentce. Larry Summers ochodzi z zarządu OpenAI
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama