Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.08.2025 15:33 Publikacja: 07.08.2019 21:15
Foto: shutterstock
Giganci internetowej reklamy niechętnie mówią o tym, na czym w zasadzie polega ich model działania i co stanowi o sukcesie. Tymczasem za miliardami dolarów zysków Google’a czy Facebooka stoją po prostu informacje o ich użytkownikach.
CZYTAJ TAKŻE: Apple i Google, jak wykorzystujecie dane?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Koncern z Cupertino zmienia strategię w obszarze AI. Apple Answers ma być sposobem nie tylko na uniezależnienie...
Średnio 608 osób dziennie dotykały cięcia zatrudnienia ogłoszone już w tym roku w branży ICT. Choć same firmy na...
Wart do 10 mld dol. kontrakt z armią USA, który może całkowicie zmienić sposób, w jaki Pentagon zarządza danymi...
Dyrektor zarządzający Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, przedstawił wizję „osobistej superinteligencji”...
Z kosmodromu w Sriharikota w Centrum Kosmicznym Satish Dhawan na orbitę okołoziemską wystrzelony został satelita...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas