Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.10.2025 14:23 Publikacja: 07.08.2019 21:15
Foto: shutterstock
Giganci internetowej reklamy niechętnie mówią o tym, na czym w zasadzie polega ich model działania i co stanowi o sukcesie. Tymczasem za miliardami dolarów zysków Google’a czy Facebooka stoją po prostu informacje o ich użytkownikach.
CZYTAJ TAKŻE: Apple i Google, jak wykorzystujecie dane?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Meta zwolni około 600 pracowników działu Superintelligence Labs zajmującego się sztuczną inteligencją. Koncern z...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Amazon planuje zautomatyzować nawet trzy czwarte pracy w magazynach i centrach logistycznych. W praktyce oznacza...
OpenAI wchodzi na terytorium Google z nową przeglądarką Atlas, która ma wbudowanego ChatGPT i potrafi działać w...
Jak co roku przed ostatnim weekendem października oraz podobnie w marcu rusza dyskusja, po co utrzymywać ten iry...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wiele firm zwalnia pracowników, tłumacząc to coraz powszechniejszym wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Część...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas