Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 22:08 Publikacja: 13.10.2020 18:26
Foto: Bloomberg
Dzięki Yelp można będzie tropić i identyfikować rasistowskie biznesy i ostrzegać konsumentów przed współpracą z nimi lub korzystaniem z ich usług. Aplikacja będzie też zachęcać do wspierania firm kierowanych przez Afroamerykanów i kobiety. Otrzymają one specjalny znak jakości.
CZYTAJ TAKŻE: Twitter walczy z rasizmem. Koniec z „panem”, „niewolnikiem”, „czarną listą”
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Założyciel Meta, Mark Zuckerberg, powiedział, że gigant mediów społecznościowych przeznaczy setki miliardów dola...
Wydawało się, że na rynku przeglądarek internetowych karty zostały rozdane na lata. Jednak technologiczni giganc...
Gigaset i Punkt, firmy z Niemiec i Szwajcarii, planują wypuścić własny smartfon oparty na niezależnym systemie A...
Airbnb nie chce już być tylko platformą do rezerwacji tanich noclegów. Rozwój mają napędzić nowe usługi. Zagroże...
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas