Aktualizacja: 15.05.2025 11:22 Publikacja: 20.03.2019 12:31
Foto: Bloomberg
Sprawa w której nałożono karę dotyczy narzędzia Google Adsense. To narzędzie do wyświetlania reklam kontekstowych. Konkurenci Google skarżyli się, że masowe umieszczanie go na stronach internetowych blokowało dostęp dla ich produktów reklamowych.
„Google umocniło swoją dominację w sektorze reklam kontekstowych online i osłoniło się przed presją konkurencyjną wprowadzającą antykonkurencyjne, wymierzone w inne strony internetowe, klauzule w umowach. To nielegalne w świetle prawa antytrustowego UE” – mówi komunikat Komisji Europejskiej.
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas