Snapchat idzie na wojnę z TikTokiem

Amerykański serwis postanowił mocno powalczyć z TikTokiem i uruchamia platformę Spotlight. Użytkownicy mają wrzucać krótkie i zabawne klipy wideo, a firma do końca roku będzie wydawać aż milion dolarów dziennie na twórców najpopularniejszych treści.

Publikacja: 30.11.2020 01:26

Snapchat idzie na wojnę z TikTokiem

Foto: Bloomberg

Spotlight ma być integralną częścią Snapchata i pomóc przyciągnąć do aplikacji więcej użytkowników. Stałby się w ten sposób konkurencją dla TikToka. Spotlight ma być miejscem, gdzie będą wszystkie popularne i viralowe Snapy.

Nowa funkcja będzie wykorzystywać algorytm do polecania „najbardziej angażujących” postów do obejrzenia na podstawie zainteresowań użytkownika. Snapchat twierdzi, że funkcja ta obejmie osoby z „prywatnymi kontami osobistymi”, a także jej największe gwiazdy obecne na platformie. Jeśli akcja okaże się skuteczna, to zostanie przedłużona na 2021 rok.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Globalne Interesy
Kto uratuje Intela? Donald Trump ma zaskakujący plan
Globalne Interesy
Apple i Meta biorą się za humanoidy. Walka o nowy wielki biznes
Globalne Interesy
Sukces Elona Muska. Apple kończy bojkot platformy X
Globalne Interesy
Groźny konkurent Elona Muska? Rosja chce z przytupem wrócić w kosmos
Globalne Interesy
Elon Musk chce przejąć OpenAI. Sam Altman: 100 mld dolarów to za mało
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce