Reklama

Snapchat idzie na wojnę z TikTokiem

Amerykański serwis postanowił mocno powalczyć z TikTokiem i uruchamia platformę Spotlight. Użytkownicy mają wrzucać krótkie i zabawne klipy wideo, a firma do końca roku będzie wydawać aż milion dolarów dziennie na twórców najpopularniejszych treści.

Publikacja: 30.11.2020 01:26

Snapchat idzie na wojnę z TikTokiem

Foto: Bloomberg

Spotlight ma być integralną częścią Snapchata i pomóc przyciągnąć do aplikacji więcej użytkowników. Stałby się w ten sposób konkurencją dla TikToka. Spotlight ma być miejscem, gdzie będą wszystkie popularne i viralowe Snapy.

Nowa funkcja będzie wykorzystywać algorytm do polecania „najbardziej angażujących” postów do obejrzenia na podstawie zainteresowań użytkownika. Snapchat twierdzi, że funkcja ta obejmie osoby z „prywatnymi kontami osobistymi”, a także jej największe gwiazdy obecne na platformie. Jeśli akcja okaże się skuteczna, to zostanie przedłużona na 2021 rok.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama