Reklama
Rozwiń
Reklama

Już 2 tys. śmiertelnych ofiar koronawirusa. Postępy epidemii online (mapa)

Naukowcy z instytutu Center for Systems Science and Engineering (CSSE), jednostki związanej z Johns Hopkins University w Baltimore, uruchomili specjalną stronę internetową, za pomocą której na bieżąco można śledzić rozprzestrzenianie się groźnego wirusa z miasta Wuhan.

Publikacja: 19.01.2020 07:55

Ulica w Macau

Ulica w Macau

Foto: Bloomberg

Siejący śmierć koronawirus zaraził już ponad 75 tys. osób na całym świecie. Najnowsze statystyki z systemu CSSE, który jest skorelowany z danymi pozyskiwanymi z WHO (Światowa Organizacja Zdrowia), wskazują, iż największe ognisko jest w Chinach, ale „rozlewa” się na całą Azję. Wirus dotarł już do Europy, przypadki choroby zanotowano np. w Niemczech czy Francji.

CZYTAJ TAKŻE: „Plaga” rozprzestrzenia się szybciej niż chiński koronawirus

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Ten koncern zmienia pracownicze standardy. Będzie rozliczał z wykorzystania AI
Globalne Interesy
Wyścig zbrojeń w AI przyspiesza. To narzędzie Google'a ma zdetronizować ChatGPT
Globalne Interesy
Popłoch na rynku chipów. Gigant śrubuje ceny, korzystając z wielkiego popytu na AI
Globalne Interesy
Chińska AI będzie standardem? Były szef Google ostrzega Zachód
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Globalne Interesy
Mark Zuckerberg ma problem. Guru AI odchodzi z Mety i zakłada własną firmę
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama