Reklama

„Squid game” powróci w drugim sezonie. Bohater „zrobi coś dla świata”

Reżyser Squid Game Dong-hyuk potwierdza sezon drugi serialu. Jest on obecnie w „procesie planowania”.

Publikacja: 10.11.2021 11:25

Aktywiści klimatyczni na szczycie COP26 w Glasgow nawiązują do koreańskiego serialu

Aktywiści klimatyczni na szczycie COP26 w Glasgow nawiązują do koreańskiego serialu

Foto: Bloomberg

Associated Press opublikowała na Twitterze krótki fragment wywiadu z reżyserem Hwang Dong-hyukiem, który potwierdza, że drugi sezon jest w przygotowaniu. "Powiem, że rzeczywiście będzie drugi sezon", mówi Dong-hyuk AP, stojąc obok Lee Jung-jae, aktora, który gra ukochanego bohatera Squid Game,Gi-huna. "To jest teraz w mojej głowie. Obecnie jestem w trakcie procesu planowania".

Nie jest zaskoczeniem, że Netflix dał serialowi zielone światło na drugi sezon, biorąc pod uwagę, że był to najczęściej oglądany program platformy, notując 111 milionów widzów po emisji przez zaledwie 17 dni. „Squid Game” jest takim hitem, że Netflix dodał nawet trzy kolejne filmy w reżyserii Dong-hyuka.

Czytaj więcej

Świat oszalał na punkcie „Squid Game”. Trampki, dresy i gry

„Była tak wielka presja, tak duże zapotrzebowanie widzów, więc nie mieliśmy wyboru" – mówi w wywiadzie Dong-hyuk.

Reklama
Reklama

Podczas gdy Dong-hyuk mówi, że jest "za wcześnie", aby określić, kiedy i jak drugi sezon zostanie wprowadzony, dał widzom pewną wskazówkę. – Obiecuję, że Gi-hun powróci i zrobi coś dla świata.

„Squid game” jest ogromnym sukcesem komercyjnym, ale wzbudził duże kontrowersje ze względu na pełną brutalności i niezwykle krwawą akcję.

Globalne Interesy
Social media jak papierosy. Pierwszy pozew w sprawie zakazu korzystania przez dzieci
Globalne Interesy
Disney inwestuje w OpenAI. To rewolucja w tworzeniu filmów wideo
Globalne Interesy
„Najbardziej szalony giełdowy debiut w historii”. SpaceX Muska będzie wart biliony dolarów?
Globalne Interesy
Makijaż, dorysowane wąsy i VPN. Młodzi Australijczycy łamią zakaz social mediów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Globalne Interesy
„Przerażające”. McDonald’s wycofał reklamę stworzoną przez sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama