Reklama

Świat oszalał na punkcie „Squid Game”. Trampki, dresy i gry

Serial Netflixa podbił ekrany, a teraz zdobywa naszą codzienność. Hitem stają się stroje wzorowane na tych filmowych i gry wideo. A to początek. Południowokoreański serial od miesiąca podbija serca widzów na całym świecie.

Publikacja: 18.10.2021 10:15

Komercyjny sukces serialu „Squid Game” osiąga skalę, którą wkrótce ciężko będzie oszacować

Komercyjny sukces serialu „Squid Game” osiąga skalę, którą wkrótce ciężko będzie oszacować

Foto: Netflix

Film, który przedstawia dystopijny świat, bada naturę człowieka i próbuje odpowiedzieć na pytanie, do czego możemy się posunąć dla pieniędzy i co jesteśmy w stanie zrobić, aby przetrwać. A wszystko utrzymane jest w klimacie rodem z „Black Mirror”, podane w formule gier typu battle royale (gdzie grupa śmiałków walczy na śmierć i życie, a zwycięzca może być tylko jeden) i doprawione obrazami, jakie znamy z filmów typu „Igrzyska śmierci”, „Piła”, czy kręconego na podstawie powieści Stephena Kinga „Uciekiniera” z Arnoldem Schwarzeneggerem w roli głównej.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Popłoch w kampusie Google. Nieproszeni „goście” w nowojorskich biurach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Zaskakujący wynik giełdowego eksperymentu z AI. Który bot najlepiej pomnożył kapitał?
Globalne Interesy
Sprzedaż iPhone’a 17 niespodziewanie bije rekordy. Chiny przyszły z odsieczą
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama