Wprawdzie do startu serwisu strumieniującego filmy i seriale ze stajni tego hollywoodzkiego potentata w Polsce jeszcze trochę czasu, ogłosił on właśnie start oferty powitalnej. Osoby, które z niej skorzystają będą płacić za platformę sporo mniej niż wynosi cena standardowa.
We wtorek 10 maja The Walt Disney Company ogłosił w Polsce start oferty powitalnej dla przyszłych abonentów internetowej platformy Disney+. Serwis ten rusza 14 czerwca. Amerykański koncern najwyraźniej chce mieć pewność, że już na starcie będzie miał on sporo użytkowników oraz, że odzyska część środków już w tydzień po debiucie.
Oferta powitalna to 229,9 zł za rok dostępu do Disney+. Daje to około 19 zł miesięcznie, czyli o około 10 zł mniej niż w standardowej ofercie (28,99 zł lub 289,9 zł w wypadku opłaty rocznej).
Jak wyjaśnia nam Marta Szafrańska, reprezentująca The Walt Disney w Polsce, aby skorzystać z oferty powitalnej trzeba zapłacić za rok z góry. Można anulować subskrypcję wcześniej, ale pieniędzy się nie odzyska.
Czytaj więcej
Po znacznym spadku liczby abonentów największy serwis streamingowy z filmami i serialami szuka możliwości zwiększenia przychodów. W grę wchodzi wprowadzenie tańszych subskrypcji z reklamami.
„Rejestracja na ofertę powitalną jest dostępna do północy 13 czerwca 2022 r. i musi zostać wykupiona do 26 czerwca 2022 r.” – informuje The Walt Disney Company w Polsce. Bardziej szczegółowo opisuje procedurę, którą trzeba przejść na stronie internetowej.
Disney+ jest serwisem streamingowym z filmami i serialami, pod względem liczby subskrybentów to numer dwa po Netfliksie, ale szybko go goni.
W grudniu 2021 r. Disney+lus na świecie miał 129,8 mln subskrybentów. Do końca 2024 r. chce praktycznie podwoić tę liczbę: zapowiada 240-260 mln subskrybentów. Ostatnio przybywa mu ich szybciej niż Netfliksowi.