Aktualizacja: 19.04.2025 20:15 Publikacja: 25.04.2022 14:13
Foto: Fot. Facebook / Wiedźmin Netflix
Liczba gospodarstw domowych korzystających z usługi przesyłania strumieniowego spadła o 200 tys. w pierwszych trzech miesiącach roku, co jest efektem zaostrzającej się konkurencji ze strony rywali, głównie HBO Max i Disney+. Serwis opuścił również Rosję po inwazji na Ukrainę. Co gorsza, Netflix ostrzegł akcjonariuszy, że kolejne dwa miliony subskrybentów prawdopodobnie odejdą w ciągu kolejnych trzech miesięcy. „Wzrost przychodów znacznie spowolnił. Nasza stosunkowo wysoka liczba gospodarstw domowych dzielących konta w połączeniu z silną konkurencją, powoduje utrudnienia w zakresie wzrostu przychodów” – przyznała firma w komunikacie po wynikach finansowych za I kwartał tego roku.
Trzy firmy ze SpaceX Elona Muska na czele są faworytami w wyścigu o kontrakt na budowę kosmicznej tarczy przeciw...
Problemy z aplikacją do odtwarzania muzyki zaczęły się pojawiać około godziny 14. czasu polskiego. Firma przyzna...
OpenAI, po gigantycznym sukcesie swojej generatywnej sztucznej inteligencji, teraz chce zrobić kolejny krok i we...
Koncern Marka Zuckerberga ogłosił właśnie, że rozpocznie trening modeli sztucznej inteligencji w oparciu o publi...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Najmocniej zyskującym popularność w sieci kandydatem w majowych wyborach prezydenckich jest całkowicie nieoczywi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas