Reklama

Netflix chce się rozprawić z udostępniającymi konta

Po znacznym spadku liczby abonentów największy serwis streamingowy z filmami i serialami szuka możliwości zwiększenia przychodów. W grę wchodzi wprowadzenie tańszych subskrypcji z reklamami.

Publikacja: 25.04.2022 14:13

Netflix chce się rozprawić z udostępniającymi konta

Foto: Fot. Facebook / Wiedźmin Netflix

Liczba gospodarstw domowych korzystających z usługi przesyłania strumieniowego spadła o 200 tys. w pierwszych trzech miesiącach roku, co jest efektem zaostrzającej się konkurencji ze strony rywali, głównie HBO Max i Disney+. Serwis opuścił również Rosję po inwazji na Ukrainę. Co gorsza, Netflix ostrzegł akcjonariuszy, że kolejne dwa miliony subskrybentów prawdopodobnie odejdą w ciągu kolejnych trzech miesięcy. „Wzrost przychodów znacznie spowolnił. Nasza stosunkowo wysoka liczba gospodarstw domowych dzielących konta w połączeniu z silną konkurencją, powoduje utrudnienia w zakresie wzrostu przychodów” – przyznała firma w komunikacie po wynikach finansowych za I kwartał tego roku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama