Dzień debiutu Skyshowtime w Polsce nie jest wielką niespodzianką. Platforma wcześniej podała tę datę dla jego z innych rynków Europy, a startuje wszędzie tego samego dnia. Wysokość miesięcznego abonamentu wynosić będzie niecałe 25 zł.
Regularna cena plasuje Skyshowtime między Amazon Prime (10 zł miesięcznie lub 49 zł rocznie) a Disney+ (28,9 zł miesięcznie lub 289,9 zł rocznie) i HBO Max (29,99 zł lub – w promocji – 234 zł rocznie). Z kolei 29 zł miesięcznie kosztuje dostęp do najtańszej opcji Netfliksa.
Nie ma jednak pewności, czy i jaką promocję nowa platforma zaproponuje widzom na starcie. HBO Max zaproponował przy okazji debiutu dostęp za niecałe 20 zł.
Czytaj więcej
Nowe kierownictwo firmy rozważa jako jedną z opcji rozwoju wprowadzenie szeroko dostępnej, darmowej usługi, z reklamami i w innej formie niż dotychczas. Bierze się też za praktykę współdzielenia kont, która ogranicza wzrost przychodów.
netflixNowa platforma obiecuje ona użytkownikom dostęp do premier filmów kinowych wytwórni Universal Pictures i Paramount Pictures, nowych seriali, treści dla dzieci i rodzin oraz wyboru produkcji specjalizujących się w nich studiów: Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock. Ma nie zabraknąć filmów polskich, w tym dokumentalnych.