Aktualizacja: 14.05.2025 16:07 Publikacja: 03.10.2023 18:06
Marku Zuckerberg, prezes Mety, nie będzie bombardował reklamami. W zamian chce pokaźnych opłat
Foto: Bloomberg
Ma to być odpowiedź na spór z Brukselą. Unijne organy regulacyjne chcą bowiem, by firma Marka Zuckergberga zaprzestała wykorzystywania danych osobowych internautów w Europie do kierowania im reklam, bez ich zgody.
Jak pisze „The Verge”, w konsekwencji użytkownicy należących do Mety Facebooka i Instagrama mają mieć do wyboru trzy opcje: zapłacić za korzystanie z obu tych platform w wersji bez reklam lub używać serwisów za darmo, ale jednocześnie wyrażając zgodę na spersonalizowane reklamy. Trzecia możliwość to oczywiście rezygnacja z usług Mety. Fani Facebooka i Instagrama mają mieć czas na decyzje do końca miesiąca. Według "Wall Street Journal" tanio nie będzie – koszt abonamentu ma być zróżnicowany, w zależności od tego z jakiego urządzenia użytkownik korzysta (na komputerze będzie taniej niż na urządzeniu mobilnym). Generalnie trzeba się liczyć z tym, że za dostęp do jednego konta na Facebooku i Instagramie trzeba będzie zapłacić 14 euro. Każde kolejne konto to wydatek dodatkowych 6 euro.
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas