Aktualizacja: 09.05.2025 10:14 Publikacja: 03.10.2023 18:06
Marku Zuckerberg, prezes Mety, nie będzie bombardował reklamami. W zamian chce pokaźnych opłat
Foto: Bloomberg
Ma to być odpowiedź na spór z Brukselą. Unijne organy regulacyjne chcą bowiem, by firma Marka Zuckergberga zaprzestała wykorzystywania danych osobowych internautów w Europie do kierowania im reklam, bez ich zgody.
Jak pisze „The Verge”, w konsekwencji użytkownicy należących do Mety Facebooka i Instagrama mają mieć do wyboru trzy opcje: zapłacić za korzystanie z obu tych platform w wersji bez reklam lub używać serwisów za darmo, ale jednocześnie wyrażając zgodę na spersonalizowane reklamy. Trzecia możliwość to oczywiście rezygnacja z usług Mety. Fani Facebooka i Instagrama mają mieć czas na decyzje do końca miesiąca. Według "Wall Street Journal" tanio nie będzie – koszt abonamentu ma być zróżnicowany, w zależności od tego z jakiego urządzenia użytkownik korzysta (na komputerze będzie taniej niż na urządzeniu mobilnym). Generalnie trzeba się liczyć z tym, że za dostęp do jednego konta na Facebooku i Instagramie trzeba będzie zapłacić 14 euro. Każde kolejne konto to wydatek dodatkowych 6 euro.
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
Samolot JetZero, start-upu z Kalifornii, który ma zamiar rozbić duopol lotniczych gigantów, poleci do końca 2027...
Nawet w nazwie nawiązuje do Tesli. Tani, charakteryzujący się wyjątkową prostotą, a przy tym oryginalny pod wzgl...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas