Aktualizacja: 01.07.2025 05:24 Publikacja: 17.10.2023 14:40
Chińczycy nie rzucili się na najnowszego iPhone`a 15. Częściej wybierają lokalne produkty
Foto: Bloomberg
W porównaniu do iPhone’a 14 najnowszy iPhone 15 radzi sobie w Chinach słabo. Jego sprzedaż w pierwszych dwóch tygodniach po premierze była w Państwie Środka mniejsza o 4,5 proc. w stosunku do poprzednika. Analitycy z Counerpoint Research mają wyjaśnienie tej sytuacji, wykraczające poza problemy chińskiej gospodarki.
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Stany Zjednoczone zwróciły się do Chin o wpłynięcie na Iran, by ten nie zablokował jednego z kluczowych szlaków...
Założyciel SoftBank Group, Masayoshi Son, chce zbudować przemysłowy kompleks wart bilion dolarów w Arizonie, któ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas