Reklama

X chce zagrozić YouTubowi i LinkedIn. Nowy plan Elona Muska

Podczas rocznicowego spotkania z pracownikami (mija właśnie rok od przejęcia Twittera, dziś działającego pod logo X, przez Muska) właściciel platformy oraz jej prezes Linda Yaccarino zdradzili nowe plany ekspansji serwisu.

Publikacja: 27.10.2023 11:22

Firma ma plan, by d. Twitter stał się usługą płatną. Stawia też mcno na komunikację głosową, w tym w

Firma ma plan, by d. Twitter stał się usługą płatną. Stawia też mcno na komunikację głosową, w tym wideo

Foto: Twitter

Ten ma się mocno przekształcić – nie będzie już tylko platformą społecznościową, ale także komunikatorem (wdrożone zostaną połączenia wideo i audio), a także serwisem, który pomoże szukać pracy i portalem komunikacji korporacyjnej. Tym samym Elon Musk zamierza rzucić rękawicę LinkedIn. W trakcie spotkania kontrowersyjny miliarder miał też zapowiedzieć, że nowe funkcjonalności aplikacji sprawią, że X stanie się wyzwaniem dla YouTube. Jak donosi Bloomberg, na tym nie koniec – Musk i Yaccarino mieli też mówić o ambicjach stworzenia serwisu informacyjnego o nazwie XWire, który miałby konkurować z PR Newswire firmy Cision.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama