Reklama

Twórca ChatGPT tworzy super wyszukiwarkę. To będzie wojna z Google

Po gigantycznym sukcesie ChatGPT, gdy miliony użytkowników przekonały się, że można zdobywać online informacje w nieco inny sposób, niż przyzwyczaił nas do tego choćby Google Search, twórcy rewolucyjnego narzędzia firmy OpenAI robią kolejny krok.

Publikacja: 08.05.2024 18:19

Sztuczna inteligencja może zmienić sposób wyszukiwania treści. OpenAI rzuci wyzwanie Google

Sztuczna inteligencja może zmienić sposób wyszukiwania treści. OpenAI rzuci wyzwanie Google

Foto: Bloomberg

Teraz wprost rzucą wyzwanie Google'owi i wchodzą na rynek internetowych wyszukiwarek. Jak donoszą media za oceanem, OpenAI już rozwija funkcję wyszukiwania, aby konkurować z Google. Dzięki temu ChatGPT ma znajdować w sieci odpowiedzi i cytować źródła, podobnie jak robią to popularne wyszukiwarki. OpenAI zdecydował się na ten ruch, bo chce rozwijać swojego bota i poszerzać jego funkcjonalności. A – jak wskazują analitycy – ChatGPT na rynku wyszukiwarek ma ogromny potencjał. Na razie nie wiadomo jeszcze kiedy nastąpi start tej usługi, ale mówi się, że stanie się to „wkrótce”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama