Reklama
Rozwiń

Gra z uniwersum Harry`ego Pottera, Hogwarts Legacy, może być hitem roku

Produkcja Hogwarts Legacy, która właśnie debiutuje w sklepach, miała najlepszą premierę ze wszystkich gier wideo o Harrym Potterze w Wielkiej Brytanii w historii.

Publikacja: 14.02.2023 19:50

Kadr z filmu "Harry Potter i kamień filozoficzny"

Kadr z filmu "Harry Potter i kamień filozoficzny"

Foto: materiały prasowe

Hogwarts Legacy pobiło 22-letni rekord sprzedaży ustanowiony przez grę Harry Potter i Kamień Filozoficzny, sprzedaż ma być także wyższa niż japońskiej produkcji Elden Ring, która debiutowała przed rokiem.

Jak donosi portal GamesIndustry.biz, powołując się na dane GfK, sprzedaż fizyczna Hogwarts Legacy w Wielkiej Brytanii w pierwszym tygodniu jest o 80 proc. wyższa niż Elden Ring, co jest zdaniem sektora po prostu imponujące. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak dużą promocję miał Elden Ring w tym czasie. Analitycy podkreślają fakt, że nowa gra o Harrym Potterze jest dostępna tylko na trzech platformach w porównaniu z pięcioma platformami, na których jest Elden Ring. Podczas gdy Hogwarts Legacy pojawi się na PS4, Switch i Xbox One jeszcze w tym roku, gra jest obecnie dostępna tylko na PC, PS5 i Xbox Series X, podczas gdy Elden Ring zadebiutował na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku