Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2025 08:25 Publikacja: 13.12.2022 01:21
Aż 97 proc. badanych przez EY uważa, że gry wideo są fundamentem świata metaverse. Populraność takiej rozrywki VR będzie szybko rosła.
Foto: shutterstock
Na razie dynamiczny rozwój branży gier wideo, na poziomie 15,6 proc. rocznie, z którym mieliśmy do czynienia w latach 2016-2021, lekko spowolnił. Jednak mimo gorszego od prognoz 2022 r. eksperci są optymistami i wierzą, iż do 2025 r. branża ta osiągnie wartość 211 mld dol. (w ub. r. było to 193 mld dol. – podaje S&P Global Market Intelligence). Impuls do ponownych dużych wzrostów da nowa technologia. A kamieniem milowym będzie metaverse. Jak wynika z najnowszego raportu EY, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, 97 proc. badanych twierdzi, że to gaming jest fundamentem świata metawersum.
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas