Producent gier Red Dev Studio nawiąże współpracę z siecią poradni dietetycznych MedFood Group.
Polskie przedsiębiorstwa tworzące gry przebojem zdobywają zagraniczne rynki, oferując tytuły o różnorodnej tematyce. W ten nurt wpisuje się najnowsze joint venture pomiędzy Red Dev Studio i MedFood Group. Porozumienie zakłada stworzenie serii gier na platformy stacjonarne i mobilne. Głównym produktem ma być gra przygodowo-detektywistyczna, której fabuła opierać się będzie na aferze z udziałem chciwej korporacji produkującej żywność.
CZYTAJ TAKŻE: Gry wideo: sex i krwawe jatki mają przyciągnąć graczy
– Koszt produkcji i promocji gry wyniesie około miliona złotych, a produkcja zajmie nam około roku – przewiduje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.
Spółki połączył też plan rozwoju na rynku kapitałowym. Obie wybierają się na rynek alternatywny GPW. Pierwsze trafi tam Red Dev Studio. Do debiutu może dojść jeszcze w lipcu. Obecnie studio zatrudnia kilkanaście osób. Swoje produkcje sprzedaje w modelu dystrybucji cyfrowej. Z kolei MedFood Group prowadzi sześć poradni dietetycznych, organizuje też szkolenia online, dotyczące zdrowego stylu życia.
CZYTAJ TAKŻE: Gry wideo ogłupiają? Polscy naukowcy: Wręcz przeciwnie
Polski rynek gier komputerowych ma wartość 2,5 mld zł, w zeszłym roku urósł o 7 proc. – szacuje firma badawcza PMR. Z kolei wartość globalnego rynku gier firma Newzoo szacuje na niemal 140 mld dol. Polska jest w trzeciej dziesiątce zestawienia.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.