A to nie koniec – aktywność graczy w „World of Warcraft” („WoW”) osiągnęła najwyższy poziom od dekady.

23 listopada zadebiutował „Shadowlands”, ósmy już dodatek do gry „WoW”. Producent ogłosił jednak dopiero teraz, że tylko w ciągu jednego dnia tytuł sprzedał się w ponad 3,7 mln egzemplarzy. W segmencie gier PC pobił więc „Diablo III”, również produkcję spółki Blizzard, którą kupiono w trakcie premiery w liczbie ponad 3,5 mln egzemplarzy.

CZYTAJ TAKŻE: „Cyberpunk” wywołuje ataki padaczki? CD Projekt ma problem

Jak podaje studio, łączny czas spędzony przez graczy w grze „WoW” w br. uległ prawie podwojeniu w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r.

W „Shadowlands” gracze udają się w podróż do tajemniczych zaświatów uniwersum Warcraft, by udaremnić spisek Sylwany Bieżywiatr i złowrogiego Nadzorcy (Jailer), który może zagrozić równowadze sił życia i śmierci w całym wszechświecie. Czy lepsze od „WoW” okaże się jednak uniwersum Night City? To właśnie tam rozgrywa się akcja czekającej na premierę 10 grudnia gry „Cyberpunk 2077”. Zobaczymy.