Jak podkreślają w koncernie, te mają poprawić dotychczasową jakość obsługi klienta w tego typu placówkach. Sklep Amazon Style na razie będzie dostępny testowo w Los Angeles. Obiekt o powierzchni 2787 mkw. ma umożliwiać zakupy ze smartfonem w ręku. Klienci będą skanować kod interesującego ich produktu z półki za pomocą aplikacji, by wybrać żądany kolor i rozmiar. Wybrane towary będą chowane cyfrowo w smartfonie, niczym w „magicznej szafie”, jako to określa Amazon. Dopiero zatwierdzenie ich do przymierzenia sprawi, że obsługa doniesie je użytkownikowi.

Rozwiązanie, zbliżone do tego, co już od dłuższego czasu oferuje nad Wisłą sieć Modivo, ma być wzbogacone o inteligentne algorytmy. Amazon prowadzi rejestr każdego towaru skanowanego przez klienta, kupującego prosi też o wypełnienie ankiety dotyczącej stylu. Na tej podstawie system AI ma personalizować rekomendacje dotyczące odzieży.