Reklama
Rozwiń
Reklama

Marcin Siech: Polski biznes słabo wykorzystuje chmurę

Chmura to przyszłość biznesu. Chmura publiczna oferuje bardzo dużą ilość serwisów, które ułatwiają wykorzystanie najnowocześniejszych technologii – mówi Marcin Siech, dyrektor zarządzający Cybercom Poland.

Publikacja: 24.01.2019 15:17

Marcin Siech: Polski biznes słabo wykorzystuje chmurę

Foto: tv.rp.pl

Tylko 11 proc. przedsiębiorstw w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. – Polski rynek dziś mało korzysta z chmury, ale polscy dostawcy pracują też dla zagranicznych kontrahentów. Dostarczamy najnowsze technologiczne rozwiązania też na inne rynki – mówił Siech.

Przypomniał, że kiedyś trzymaliśmy dane w komputerach domowych, a firmy w serwerowniach. Pierwsza pojawiła się chmura prywatna. Firmy usługowo przenosiły nasze dane do swoich serwerowni. Chmura prywatna to lokalne serwerownie, w których przetrzymujemy dane. Jest to bardzo mały wycinek dzisiejszej chmury.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Koniec z centrami danych na Ziemi? Google chce umieścić AI w kosmosie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama