Comarch poinformował, że został sponsorem klubu piłkarskiego OSC z Lille. Drużyna zajmująca obecnie drugie miejsce w Ligue 1, będzie nosić logo firmy na koszulkach do końca sezonu 2019-2020. Firma informatyczna z Krakowa tłumaczy, że akcja ta ma na celu stworzenie współpracy na szerszą skalę, która przyczyniłaby się do zbudowania większej rozpoznawalności marki Comarch we Francji.
Logo Comarchu pojawiło się już na strojach piłkarzy z Lille (LOSC) w wygranym meczu z drużyną Dijon FCO. Wyświetlane ono ma być również przez cały sezon na telebimach areny stadionu Pierre Mauroy w Lille oraz na oficjalnych znakach siedziby klubu LOSC.
Comarch działa na rynku francuskim od 2006 r., a regionalna siedziba główna znajduje się w Lezennes na północy Francji, oraz w Grenoble, a od niedawna również w Lyonie
Comarch działa na rynku francuskim od 2006 r., a regionalna siedziba główna znajduje się w Lezennes na północy Francji, oraz w Grenoble, a od niedawna również w Lyonie. Działalność firmy koncentruje się głównie na sektorze handlu detalicznego, przemyśle i rozwiązaniach informatycznych dla służby zdrowia. Spółka współpracuje z firmami na rynku francuskim, takimi jak: Auchan, Galeries Lafayette, PMU, Eram, Leroy Merlin czy La Redoute. – Polska spółka reprezentuje wymiar międzynarodowy, jednocześnie będąc obecną na rynku lokalnym, oferując rozwiązania informatyczne dla czołowych firm z regionu północnej Francji. Janusz Filipiak, poza przodowaniem w dziedzinie hi-tech, jest również wielkim pasjonatem piłki nożnej. Współpraca między klubem LOSC a Comarch wynika z połączenia tych dwóch dziedzin – skomentował Marc Ingla, prezes klubu LOSC.
CZYTAJ TAKŻE: ZUS rozwiązuje część umowy z Comarchem