Reklama
Rozwiń

X padł. Elon Musk twierdzi, że to zmasowany atak hakerski

Od rana internauci zgłaszają problemy z odświeżaniem treści, wyszukiwaniem czy publikowaniem nowych wpisów na X. Chodziło o użytkowników m.in. z Polski, Japonii i USA. Problemy wcale nie znikają, coraz więcej użytkowników raportuje o kłopotach.

Publikacja: 10.03.2025 11:35

Serwis Elona Muska po potężnych zwolnieniach pracowników jest bardziej podatny na awarie

Serwis Elona Muska po potężnych zwolnieniach pracowników jest bardziej podatny na awarie

Foto: Bloomberg

Na lawinowy skok liczby zgłoszeń użytkowników serwisu X wskazuje Downdetector. Zaczęły się pojawiać po godzinie 10.00. Popołudniu wcale nie było lepiej, kolejna fala głoszeń awarii pojawiła się po 15, a następna znów po godzinie 16.

Problemy tego typu dotknęły głównie użytkowników X z Polski, Japonii czy Stanów Zjednoczonych, ale awaria ma skalę globalną. Serwisy technologiczne podają, że po pewnym czasie oczekiwania na załadowanie aplikacji/strony, użytkownicy X na całym świecie widzą powtarzającą się wiadomość, w której prosi się ich o odświeżenie strony.

IT
SoDA Conference 2025: NEW REALITY. Adaptation & Resilience – czyli jak przetrwać w technologicznej dżungli
IT
Nowa Nadzieja dla hakerów. Z partii Mentzena wyciekły poufne dane
IT
Zaskakujący powrót Anny Streżyńskiej. „Żelazna dama" szefową ważnej instytucji
IT
ING Hubs Poland ląduje w centrum Warszawy
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
IT
Problemy z inwigilacją w Rosji. Niespodziewany efekt sankcji
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń